اخبار عمومی
اعلام وصول 2
32033
تاریخ انتشار: 1395/04/29 16:39
شهردار دهدشت:
تخشا:بودجه پیشنهادی ما ۷ میلیارد و هفتصد میلیون تومان بوده که نزدیک به۶میلیارد آن تحقق پیداکرد و از این مبلغ هشتاد درصد فقط هزینه پرداخت حقوق پرسنل گردید.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، تخشا شهردار دهدشت در گفتگوئی رسانه ای به ارائه گزارش کار و پاسخگوئی به برخی مسائل پیش آمده در شهرداری دهدشت پرداختند.
وی در خصوص ماندگاری جمعت شهر دهدشت اظهار داشتند:ایجاد بازارچه‌های محلی یکی از راه‌های ماندگاری جمعیت شهریست است و اجرای این طرح نیازمند تسهیلات بانکی است.
تخشا در زمینه بودجه شهرداری نیزگفت: با توجه به شبهه ای که یکی از اعضای شورا در خصوص بودجه۱۱میلیاردی شهرداری ایجاد نموده  باید جهت تنویر افکار عمومی توضیحاتی داده شود.
اولا بودجه پیشنهادی ما ۷ میلیارد و هفتصد میلیون تومان بوده که نزدیک به۶میلیارد ان تحقق پیداکرد و از این مبلغ هشتاد درصد فقط هزینه پرداخت حقوق پرسنل گردید.


تخشا افزود: مبلغی که اضافه به بودجه شهرداری شده بود پروژه های عمرانی است که ازطریق اعتبارات استانی و ماده ۱۸۰جهت کارهای عمرانی اختصاص داده شده و برای ارتقای درجه شهرداری و اصلاح چارت سازمانی و اصلاح نمودار نیروی انسانی همانند شهرداری های گچساران و یاسوج،این بودجه را به بودجه جاری الحاق کردیم.
شهردار دهدشت تاکید کرد:هزینه بودجه عمرانی تحت نظارت  دیوان محاسبات، سازمان مدیریت، دفتر فنی است  و این بودجه مستقیما به حساب شهرداری نیامده بلکه در ذیحسابی موجوداست و برای کارهای عمرانی می باشد و چنانچه کسانی شبهه دارند می توانند از ذیحسابی شهرداری گچساران در این زمینه استعلام نمایند.
این مسئول همچنین درخصوص بحث رای صادره علیه ایشان در فضای مجازی که از سوی طیف به اصطلاح اقلیت بیان می شود نیز تصریح کرد :تابع قانون و مقررات نظام مقدس جمهوری اسلامی هستم.
جواد تخشا با بیان اینکه شهردار مستقیما در تعیین نرخ کرایه تاکسی دخالتی ندارد،درباره نرخ جدید تاکسی های شهر دهدشت گفت:پیشنهاد دهنده نرخ ۵۰۰تومانی  سازمان حمل و نقل بوده  که پس از مصوبه شورا،کمیته انطباق نیز آن را تایید نمود و رسما اعلام شده است.
‌‌شهردار دهدشت در ادامه به سایر پروژه های در حال اجرای شهرداری نیز اشاره کرد و گفت:پوشش سیل بند از سالن شهید باهنر تا تقاطع آزادگان ،ادامه عملیات اجرایی ورودی دهدشت چرام در هر دو باند رفت و برگشت و ادامه جدول گذاری خیابان جدید دادگستری و همچنین سنگ فرش خیابان دانشگاه و روشنایی خیابان شهید نورالدینی طرح هایی است که با توجه به تخصیص های داده شده در حال اجرا می باشند.
شهردار دهدشت اختصاص اعتبار لازم جهت آسفالت ۴۸۰ هکتار معابر خاکی و تعیین تکلیف کمربندی سوم را از مهم‌ترین اولویت مدیریت  شهری در سفر هیات دولت عنوان کرد.
جواد تخشا  در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: تعیین وضعیت کمربندی سوم دهدشت امری ضروری است که نگاه ویژه مسکن و شهرسازی را می‌طلبد.
شهردار دهدشت با بیان اینکه انتظار داریم در سفر هیأت دولت این موضوع مطرح و تعیین تکلیف شود طول کمربندی را ۶ کیلومتر با پهنه ۹۰ متر و شامل ۳۴ هکتار عنوان کرد.
تخشا تصریح کرد: کمربندی سوم از میدان شهید ضیایی آغاز و  به ورودی دهدشت از سمت سوق متصل می‌شود.
وی خواستار تقلیل عرض این کمربندی در شورای عالی شهرسازی شد و با بیان اینکه در این صورت توافق با مالکان و اجرای عملیات تسهیل پیدا خواهد کرد گفت: طرح‌های تعاون مسکن از قبیل شهرک پرستاری به محدوده شهر الحاق پیدا کند.
شهردار دهدشت اختصاص اعتبار جهت آسفالت و  بهسازی معابر خاکی سطح شهر را از دیگر خواسته‌های مدیریت شهری برشمرد و گفت: ۴۸۰ هکتار معابر خاکی در این شهر وجود دارد که به علت نبود اعتبار لازم هم‌چنان در این وضعیت مانده است.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*