اخبار عمومی
اعلام وصول 2
32153
تاریخ انتشار: 1395/05/02 23:17
مدیریت چمن مصنوعی منطقه ی زیتون کارمندی؛
مدیریت چمن مصنوعی منطقه ی زیتون کارمندی الگویی برای حفظ و نگهداری زمین های محلات،در مناطق کلان شهر اهواز است چرا که توانست این زمین را در ردیف بهترین زمینهای محلات اهواز قرار دهد.

پایگاه خبری عصرجهان/محمدابولیان(نوروزی)
به منظور بررسی وضعیت زمینهای چمن مصنوعی وشرایط حفظ  ونگهداری آنها درمناطق و محلات کلان شهراهواز که به همت شورای اسلامی این شهرستان و درراس آن با پیگیری استاد هدایت ممبینی از چهره های خوشنام عرصه ی داوری کشورمان و همکاری شهرداران اهواز به سرانجام رسید و چند سالی است فعالیت خود را در جهت تامین اوقات فراغت نوجوانان و جوانان فوتبال دوست دیارکارون آغاز کرده است بنا داریم به معرفی این اماکن ورزشی که در نبود و از بین رفتن یکی پس دیگری زمینهای خاکی محلات که در غفلت محض و ضعف مدیران ورزشی استان برای کابری غیر از ورزش اختصاص یافتند و امروز دیگر اثری از آنها به غیر از عکسهای قدیمی در قاب خاطره ها نمی توان جستجوکرد.... زمینهایی که روزگاری از دل آنها ستاره های تابناکی به لیگهای باشگاهی کشور و تیم ملی راه یافته اند بپردازیم که در این راستا در نخستین بازدیدمان با حضور در منطقه ی زیتون کارمندی با فعالیت مدیر زحمتکش و با اخلاق آن جاسم حسینی یکی از بازیکنان شایسته و اسبق تیم های نوجوانان وجوانان استقلال اهواز در دهه ی هفتاد که همچون دهها استعداد درخشان دیگر در این فوتبال به حقشان نرسیدند  همچنین جمعی از اهالی این منطقه دیدار و درمورد لزوم راه اندازی چنین اماکن ورزشی در سطح کلان شهراهواز و دیگر نقاط فوتبال دوست و بازیکن پروراستان برای پوشش دهی به جوانان پرشور و حرارت دیار کارون نشستیم که چکیده ای از این گفتمان دوستانه در زیر از نظرتان خواهد گذشت.


 🔹درابتدا چند نفر از اهالی این منطقه از کلان شهراهواز از حمایت های مستمر وعملی هدایت ممبینی عضو شورای اسلامی این شهر نسبت به گسترش امکانات و تجهیزات ورزشی در پارکها و راه اندازی زمین های چمن مصنوعی که منجر به تامیم فرهنگ ورزش همگانی در بین مردم و در نهایت کمک به ورزش محلات بوده است تقدیر کردند.
 🔹امین باورصاد یکی دیگر از اهالی این منطقه وجود چنین اماکنی را یک نعمت بزرگ برای تامین اوقات فراغت جوانان می داند و خواستار توسعه این فضاهای ورزشی در گوشه گوشه ی این کلان شهرگردید.
🔹عبدل امیر شحیطات هم ضمن قدردانی از جاسم حسینی مدیریت با اخلاق  این مکان امن ورزشی خواستارافزایش فضاهای این چنینی در محلات پرجمعیتی نظیر زیتون کارمندی توسط اعضاء شورای اسلامی شهراهوازو  شهرداری این منطقه شد.
 🔹پویا داودی شهروند دیگری بود که از زحمات هدایت ممبینی عضو شورای شهر اهواز نسبت به توسعه زمینهای ورزشی در مناطق  مختلف این کلانشهر کمال تشکر را داشتند.


🔹احمد جهانگیری از اهالی این منطقه با تشکراز حسینی مدیرچمن مذکور خواستارراه اندازی امکانات جانبی از جمله آب سردکن در این وضعیت بد آب وهوایی و گرمای طاقت فرسای این روزهای اهواز و ایجاد رختکن برای تعویض لباس ورزشکاران در چنین مکانهایی توسط شهرداری این منطقه شدند.
 🔹عبدالرضاباوی ،خانم رضایی  و..جمعی دیگراز اهالی مناطق  زیتون کارمندی،ملی راه و بهزاد شهر هم از هدایت ممبینی عضو  پرتلاش شورای اسلامی شهر اهواز در راستای ارائه خدمات ورزشی ،پی گیری عملی مشکلات مردم  در جهت فراهم کردن امکانات و تامین اوقات فراغت نوجوانان و جوانان این شهرکه منجر به جلوگیری از ناهنجاریهای اجتماعی می شود کمال سپاس را داشتندهمچنین افرادی نظیرجاسم حسینی مدیر زحمتکش و با اخلاق این مکان ورزشی را هم شایسته تقدیر دانستند.


 🔸درادامه ی تهیه این نوشتار جاسم حسینی مدیر زحمتکش زمین چمن مذکور هم از دبیر ورزشی پایگاه خبری عصرجهان و پوشش رسانه ی این گزارش تقدیر کرد. وی درابتدا از استاد هدایت ممبینی عضوهیئت رئیسه فدراسیون فوتبال کشورمان و تنها عضو فعال ورزش دوست شورای اسلامی شهراهوازکه با پشتیبانی و تلاش فراوان باعث ایجاد روحیه نشاط و شادابی در محله های پر تراکم جمعیتی اهوازشده اند.همچنین در راه اندازی زمینهای چمن مصنوعی و توسعه ورزش همگانی و محلات نقش غیر قابل انکاری داشته اند تقدیر و افزودند: وجود چنین فضاهای ورزشی از بسیاری از ناهنجاریهای اجتماعی جلوگیری می کند که بعنوان مثال  جوانان به جای در پیش گرفتن راه قهوه خانه ها و کشیدن قلیان و دود کردن سیگار.... با دو ساعت تمرین نشاط آور و پرداختن به بازی فوتبال انرژی خود را تخلیه می کنند .
وی در مورد برقراری نظم و انضباط  حاکم برچنین اماکنی می گوید بنده ازروزی که آمدم از موارد و قوانینی که مهندس فرید موسایی معاون فرهنگی شهرداری منطقه ی 3 در زمینه ی اجراء از ما خواسته بودند تبعیت کردیم و مسائل فرهنگی را کاملا رعایت کرده  و از ورود افراد ناسالم حتی سیگاری به این فضای ورزشی جلوگیری نمودم که این حرکت مورد رضایت این مقام مسئول بویژه اهالی مناطق بهزادشهر،ملی راه وزیتون کارمندی واقع گردیده است.
 حسینی در ادامه در مورد رفع موانع و مشکلات زمین هم می گوید متاسفانه چندباری برای رفع  و حل شدن مشکلات پیش آمده برای این مکان ورزشی به چند نفر از اعضای شورای اسلامی شهرمراجعه کردم که با برخورد سرد آنها روبرو شدم و هیچ اهمیتی به خواسته هایم ندادند فقط در این بین هدایت ممبینی و غلامرضا سبزعلی در جهت  حل آن، جانانه از ما حمایت کردند.و در برطرف نمودن موارد پیش آمده کوشا بودند.


 مدیر زمین چمن مصنوعی زیتون کارمندی در پایان از اعضای شورای اسلامی کلان شهراهواز که فقط  در زمان انتخابات باخنده و خوشرو یی در فکرکسب آرای مردم بوده اند گفت: کمی از چهره های دلسوز و عمل گرای شورای شهر یعنی هدایت ممبینی در ارائه خدمات صادقانه و بی منت به جامعه شهریشان یاد بگیرند.و به جای شعار گرایی،اندکی هم به دنبال حل مشکلات اساسی جامعه و درمانگری دردهای مردم شریف این شهرباشند و با وعده های آنچنانی با احساسات پاک جوانان پرشوراین خطه بازی نکنند.
 🔷عصرجهان-شایان ذکراست این مدیرجوان و دلسوز،بادرایت مثال زدنی درحفظ، نگهداری این زمین با ایجاد نظم و انضباط منحصربه فرد، آبیاری زمین و کود دهی به موقع همچنین رعایت نظافت کامل روزانه این مکان ورزشی ،زمین چمن مذکور را در ردیف بهترین زمینهای محلات اهواز مبدل کرده است. حسینی دریک حرکت ارزشمند و انسان دوستانه دیگر در جهت ایجاد روحیه نشاط و شادابی و به منظور پرکردن اوقات فراغت کودکان  در ساعت های خاص در طول ایام این هفته زمین را در اختیار مراکز نگهداری کودکان  بی سرپرست کمپلو،خشایار و.... قرارمی دهد.ماهم برای این مدیر زحمتکش آرزوی موفقیت بیشتر در راستای خدمت صادقانه به جوانان برومند و فوتبال دوست دیار کارون داریم


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*