اخبار عمومی
اعلام وصول 2
32272
تاریخ انتشار: 1395/05/05 20:30
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد:
سید کرامت الله کریمی:شبکه های اجتماعی و گروه های فعال فضای مجازی پس از گذشت زمان و اقدامات لازم شناسنامه دار می شوند.

پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان-سید کرامت الله کریمی، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد، امروز (۵ مرداد) در نخستین نشست هم اندیشی با مدیران شبکه های اجتماعی استان، هدف از تشکیل این نشست را آشنایی با مدیران شبکه های اجتماعی و تلاش در راستای شناسنامه دار کردن و تأمین امنیت آنان دانست.
وی با بیان اینکه شبکه های اجتماعی نقش مهمی در توسعه سیاسی و اجتماعی جامعه دارند، به نقاط قوت و ضعف فضای مجازی اشاره کرد و گفت: گردش سریع اطلاعات در جامعه، رسیدن اطلاعات مطلوب در سریع ترین زمان ممکن و افزایش اعتماد و اعتمادسازی میان کاربران و اعضای شبکه ها از نقاط قوت شبکه های اجتماعی هستند.
کریمی، افزود: با این حال شبکه های اجتماعی باید به معایبی نظیر خدشه دار شدن حریم خصوصی، فرو ریختن حریم ها و شیشه ای شدن جامعه، ارزش زدایی و ... با ظرافت خاصی عمل کنند و توجه بیشتری داشته باشند.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد، خاطر نشان کرد: برخی از مدیران شبکه های اجتماعی خود را فارغ از هر گونه نظارت و امنیتی می دانند و در این مسیر می بایست نظارتی بر عملکرد آنان وجود داشته باشد.
وی با بیان اینکه نشست با مدیران شبکه های اجتماعی و فضای مجازی به صورت دوره ای و منظم برگزار خواهد شد، گفت: برنامه ریزی دقیقی جهت رصد فعالیت فضای مجازی در راستای اثرگذاری هر چه بیشتر این فضا در توسعه جامعه صورت می گیرد.
کریمی، در این نشست به سفر قریب الوقوع رئیس جمهوری و هیئت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و تاکید کرد: شبکه های مجازی می توانند در استقبال پرشور از مقام عالی دولت در این سفر، جلب مشارکت مردم، افزایش انسجام و هم افزایی مردم نقش پررنگ و مثبتی ایفا کنند.
شایان ذکر است در نخستین نشست هم اندیشی مدیران شبکه های اجتماعی و مجازی در استان کهگیلویه و بویراحمد، تعدادی از مدیران شبکه مجازی به چگونگی سیر تحول فضای مجازی در استان، باید و نبایدهای فضای مجازی، نقش فضای مجازی در استقبال از رئیس جمهوری و همچنین ارایه پیشنهاد و انتقاد در راستای بهبود وضعیت شبکه های مجازی پرداختند.
مدیران شبکه های مجازی ندای فرهنگیان، پایگاه خبری صدای جنوب، همکاران وزارت کشوری استان، پایگاه خبری صبح خرد و پایگاه جمانیوز و فضای مجازی کهگیلویه از حاضران در نشست هم اندیشی مدیران شبکه های اجتماعی و مجازی بودند.

برچسب ها:
شبکه های اجتماعی ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*