اخبار عمومی
اعلام وصول 2
32292
تاریخ انتشار: 1395/05/06 01:05
اعضای یک باند قاچاق مواد مخدر در اندیمشک دستگیر شدند

عصرجهان - دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک از دستگیری اعضای یک باند قاچاق مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: از این افراد مقدار هفت کیلوگرم ماده مخدر شیشه کشف شد.
صادق جعفری چگنی سه شنبه به خبرنگاران افزود:باهمکاری و تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات استان خوزستان، معاونت پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان و پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی اندیمشک اعضای این باند شناسایی و دستگیر شدند.


وی افزود: اعضای این باند مواد مخدر را به صورت ماهرانه ای در یک دستگاه خودرو جاسازی کرده و از ورودی شهرستان اندیمشک قصد انتقال آن به استان های جنوبی کشور را داشتند که به دام افتادند.
دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک گفت: سه نفر از عوامل اصلی این باند قاچاق مواد مخدر دستگیر و از آنان یک دستگاه خودرو سواری کشف و ضبط شد.
وی تاکید کرد:با تلاش دستگاه قضایی،امنیتی و انتظامی اندیمشک محورهای مواصلاتی شهرستان به طور کامل رصد شده و برای قاچاقچیان و سوداگران مرگ ناامن شده است.
محور پل زال اندیمشک ، گلوگاه ورودی استان خوزستان می باشد که تاکنون چندین محموله مواد مخدر و کالای قاچاق در ایست و بازرسی پل زال کشف و توقیف شده است.ایرنا

برچسب ها:
اندیمشک ؛ مواد مخدر ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*