اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3232
تاریخ انتشار: 1393/10/12 20:13
قاضی‌پور خبر داد
این معلم 13 سال سابقه خدمت در آموزش و پرورش را داشته و سومین معلمی است که پس از «جواد نوروزی» و رضا «سرگزی» از ابتدای سال جاری در بلوچستان به شهادت می رسد.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس از ترور یک معلم دیگر در شهرستان «سرباز» به دست یک گروهک تروریستی شیطان صفت خبر داد.

عصرجهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، نادر قاضی پور گفت: عصر روز گذشته - پنج شنبه 11 دی ماه - دو فرد مسلح ناشناس سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت در روستای نصیرآباد شهرستان «سرباز»، در اقدامی تروریستی دو نفر از ساکنان این روستا را به شهادت رساندند و متواری شدند.

وی افزود: در پی این اقدام تروریستی «عیسی شهرکی زاد»، معلم بومی ساکن در روستا به همراه «ادهم صبوری»، از بلوچ های اهل سنت، هنگامی که در صف نانوایی بودند، با تیراندازی دو فرد مسلح موتورسوار به شهادت رسیدند.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس تصریح کرد: طبق اخبار واصله، راکبین موتور سوار که مسلح به سلاح گرم بودند،  5 گلوله به این عزیزان شلیک کرده اند.

نایب رئیس فراکسیون کارگری مجلس در ادامه اظهار داشت: این برای چندمین بار است که چنین اتفاق ناگواری در استان سیستان و بلوچستان به وقوع می‌پیوندد.

قاضی‌پور گفت: از 4 وزیر «اطلاعات»، «دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح»، «کشور» و «آموزش و پرورش» سوال خواهیم کرد که چرا در راستای دفاع از معلمینی که در بلوچستان مشغول خدمت به کشور هستند، تلاش نمی شود.

وی در پایان تاکید کرد: مسئولان باید در راستای دفاع از حق و حقوق مردم بیش از پیش تلاش کنند.

این معلم 13 سال سابقه خدمت در آموزش و پرورش را داشته و سومین معلمی است که پس از «جواد نوروزی» و رضا «سرگزی» از ابتدای سال جاری در بلوچستان به شهادت می رسد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*