اخبار عمومی
اعلام وصول 2
32343
تاریخ انتشار: 1395/05/09 16:20
چرا که جاده ای که بالاخص در ماه های پایانی فصل زمستان و اوایل فصل بهار یکی از پرتردد ترین محور هاست فاقد ایمنی و ناتوان از کشش این همه بار ترافیکی باشد؟آیا اگر یک محور ایمن باشد خطای انسانی منجر به فوت شش نفر در یک حادثه می گردد؟

پس از آنکه روز جمعه مورخه 1395/05/01بر اثر تصادف رخ به رخ 2 دستگاه خودروی سواری در محور امیدیه به دیلم 6  نفر از جمله دو کودک 2 و 3 ساله کشته شدند و چها نفر هم راهی بیمارستان شدند. یکی از مخاطبان پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان با ارسال یاداشتی کوتاه اینگونه نوشت:
 گناه این کشته ها گردن کدام نماینده یا مسؤل اجرایی را خواهد گرفت  که در اثر بی توجهی به بهسازی و ایمن سازی این جاده سالانه حدود پنجاه نفر در اثر حوادث رانندگی به خاک سپرده می شوند.
چرا که جاده ای که بالاخص در ماه های پایانی فصل زمستان و اوایل فصل بهار یکی از پرتردد ترین محور هاست فاقد ایمنی و ناتوان از کشش این همه بار ترافیکی باشد؟
چقدر باید تحمل کرد؟چرا کسی به این موضوع توجه عملی نمی کند؟گرچه خطای انسانی و ایمنی خودرو ها در این حوادث هم نقش دارد اما آیا اگر یک محور ایمن باشد خطای انسانی منجر به فوت شش نفر در یک حادثه می گردد؟


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*