اخبار عمومی
اعلام وصول 2
32344
تاریخ انتشار: 1395/05/09 17:43
مسئولین ورزش و جوانان و شبکه بهداشت و درمان هندیجان پاسخ دهند
چرا وقتی مسئولان ذی ربط نمیتوانند جوایز برنامه ی همایش پیاده روی همگانی را تامین کنند از قبل در منظر عموم تبلیغ می کنند که به برندگان این همایش جایزه را می دهند؟ و بعدا به مردم(برندگان) بگویند اعتبار نداریم؟ آیا این عملکرد موجب سلب اعتماد مردم از دستگاه های دولتی و سخن مسئولان نمی گردد؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، یکی از بانوان برنده همایش پیاده روی هفته سلامت هندیجان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشتند: در اردیبهشت ماه سال جاری در قرعه کشی همایش پیاده روی هفته سلامت هندیجان شرکت و برنده یک دستگاه دوچرخه شدم.اما متاسفانه علیرغم گذشت ۲ماه از هفته سلامت در هندیجان مسئوولین برگزاری این همایش پیاده روی بدون توضیح قانع کننده ای از تحویل جایزه ام که یک دستگاه دوچرخه می باشد خودداری می کنند.
خانم نوبر گشتیل که نخواست نامش به طور کامل نوشته شود با انتقاد از مسئولین برگزاری همایش پیاده روی هفته سلامت در هندیجان افزود:چندین بار به شبکه بهداشت و درمان و اداره ورزش و جوانان هندیجان برای گرفتن جایزه ام مراجعه کرده ام ولی هر بار مسؤولین ذکره شده شهرستان نه تنها اقدامی انجام نمی دهند بلکه اظهارمیدارند این موضوع به آنها ربطی ندارد یا اینکه میگویند هنوز اعتبارلازم برای خرید جایزه دوچرخه تأمین نشده و فعلا جایزه ای در کار نیست.
 وی با اشاره به اینکه مسؤولین برگزاری همایش مذکور در تبلیغات قبل از برگزاری همایش پیاده روی اعلام کرده بودند که یکی از جوایزاین همایش یک دستگاه دوچرخه است خاطرنشان کرد چرا وقتی مسئولان ذی ربط نمیتوانند جوایز برنامه ی همایش پیاده روی همگانی را تامین کنند از قبل در منظر عموم تبلیغ می کنند که به برندگان این همایش جایزه را می دهند؟ و بعدا به مردم(برندگان) بگویند اعتبار نداریم؟ آیا این عملکرد موجب سلب اعتماد مردم از دستگاه های دولتی و سخن مسئولان نمی گردد؟
این شهروند هندیجانی همچنین از مسؤولین برگزاری ورزش و بهداشت و درمان هندیجان خواست در خصوص جایزه اش اقدامات و همکاری لازم را انجام دهند و برای اینکه مردم باز هم در برنامه های همگانی حضور فعال داشته باشند.
ناصرحکیمی خبرنگار هندیجان
حق و حقوق مسئولین ذکر شده در متن خبر جهت پاسخگوئی محفوظ است



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*