اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3239
تاریخ انتشار: 1393/10/13 01:08
کارشناس هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد :
محمدعلی بهره‌مند گفت: نقشه‌ها از دو موج بارشی در استان خبر می‌دهد که یکی از آنها از اوخر وقت روز یک‌شنبه هفته جاری آغاز شده و در مناطق سردسیری ممکن است همراه با برف باشد.

عصرجهان: محمدعلی بهره‌مند امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در یاسوج اظهار کرد: مردم نباید نسبت به بارندگی در سال زراعی کنونی در استان ناامید شوند، چراکه پیش‌بینی بارش‌های خوب را در ماه‌های بهمن و اسفند و همچنین فروردین امسال داریم.

وی در پاسخ به این سؤال که در هفته جاری وضعیت بارش در استان چگونه خواهد بود، گفت: نقشه‌ها از دو موج بارشی در استان خبر می‌دهد که یکی از آنها از اوخر وقت روز یک‌شنبه هفته جاری آغاز شده و در مناطق سردسیری ممکن است همراه با برف باشد.

بهره‌مند با اشاره به اینکه این موج از اواخر روز دوشنبه هفته جاری از استان خارج می‌شود، تصریح کرد: ممکن است در این موج، بارش چندان زیادی نداشته باشیم اما وضعیت در روز پنج‌شنبه این هفته تفاوت خواهد داشت.

کارشناس هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در موج بارشی دوم که از روز پنج‌شنبه آغاز می‌شود باید انتظار بارندگی‌های خوبی را داشته باشیم.

وی گفت: نسبت به میانگین سال گذشته تا این موقع از نظر بارش‌ها به لحاظ آماری در بسیاری از مناطق پایین‌تر از گذشته هستیم که پیش‌بینی می‌شود با بارش‌های خوبی که در آینده خواهیم داشت وضعیت تفاوت کند.منبع:فارس



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*