اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3255
تاریخ انتشار: 1393/10/13 20:47
مدیر کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد:
طی بازدید و بازرسی کارشناسان این اداره کل از سطح بازار استان یک نمونه رب گوجه با نام تجاری آچاچی و فاقد نشان استاندارد کشف ، توقیف و جمع آوری گردید.

 به گزارش عصرجهان به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد: طی بازدید و بازرسی کارشناسان این اداره کل از سطح بازار استان یک نمونه رب گوجه با نام تجاری آچاچی و فاقد نشان استاندارد کشف ، توقیف و جمع آوری گردید.

 مدیر کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد: توزیع و فروش کالای مشمول استاندارد اجباری با کیفیت پایین تر از استاندارد و یا بدون داشتن نشان استاندارد ممنوع بوده و توزیع کنندگان و فروشندگان این نوع کالاها باید در خصوص محصولات داخلی ، داشتن نشان استاندارد را مورد توجه قرار دهند.   

مدیر کل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت : در صورتی که واحدهای تولید کننده محصولات بدون کیفیت و فاقد استانداردهای لازم تولید کنند بنا بر مقررات با دریافت تذکر، اخطار، تعلیق، ابطال پروانه استاندارد و یا برخورد قضایی اعم از جریمه، زندان روبه‌رو می‌شوند.

مهدی متقیان تاکید کرد: از هم استانیهای عزیز خواهشمندیم هنگام خرید کالا به تاریخ تولید وانقضاء مواد غذایی و همچنین به نشان استاندارد این محصولات توجه کنند ودر صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق شماره تلفن 33344197 به  این اداره کل  اطلاع دهند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*