اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3268
تاریخ انتشار: 1393/10/14 23:38
استاندارکهگیلویه وبویراحمد:
استاندار در سفر به شهرستان کهگیلویه و در بازدید از پروژه های مهم این شهرستان گفت: فعالیت اجرایی پروژه های ملی و کلیدی استان متوقف شدنی نیست و تلاش مجموعه دستاندرکاران بر شتاب گرفتن روند اجرای آنها می باشد.

عصرجهان: دکترسید موسی خادمی در بازدید از پروژه آبرسانی به دهدشت غربی گفت: اعتبار امسال این پروژه یک و نیم میلیارد تومان بود و با پیگیرهای انجام شده این مبلغ به 10 میلیارد تومان برای سال 94 پیشنهاد داده شد.

استاندار در سفر به شهرستان کهگیلویه و در بازدید از پروژه های مهم این شهرستان گفت: فعالیت اجرایی پروژه های ملی و کلیدی استان متوقف شدنی نیست و تلاش مجموعه دستاندرکاران بر شتاب گرفتن روند اجرای آنها می باشد.

در این سفر که مهندس نیک اقبالی معاون عمرانی استاندار، تعدادی از مدیران استانی و محلی وی را همراهی کردند، خادمی اظهار داشت: با پیگیری های به عمل آمده در مرکز کشور برای تأمین اعتبار مورد نیاز تلاش کردیم، فعالیت اجرایی پروژه مهم آبرسانی به حومه دهدشت غربی را شدت بخشیم.

وی تصریح کرد: این پروژه مهم و حیاتی  آبرسانی که نزدیک به شش هزار هکتار از اراضی دیم این منطقه را به صورت آبیاری تحت فشار و ثقلی تحت پوشش قرار می‌دهد، تاکنون 20 میلیارد تومان هزینه داشته و نزدیک به 16 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

دکترخادمی اظهار داشت: برای تکمیل این پروژه به 100 میلیارد تومان دیگر نیاز است.

وی با اشاره به وجود منابع آب و زمین در این منطقه ابراز داشت: با بهره‌برداری از این طرح آبرسانی تحول گسترده در زمینه توسعه کشاورزی و ایجاد اشتغال پایدار در سطح شهرستان کهگیلویه محقق خواهد شد.

خادمی یکی از ویژگی‌های اصلی این پروژه را 2 خطه بودن شبکه انتقال آب و چهار مخزن با ظرفیت های تامین ذخیره آب برای 84 هزار هکتار عنوان کرد.

دکترسید موسی خادمی همچنین در بازدید از پروژه در دست اجرای پاتاوه – دهدشت، 28 میلیارد تومان اعتبار به این محور استراتزیک 136 کیلومتری اختصاص داد.

استاندار ، معاون عمرانی استانداری و مسئولین مربوطه حوزه راهسازی استان در بازدید از پروژه 300 میلیارد تومانی جاده پاتاوه – دهدشت، سخت ترین و بزرگترین پروژه راهسازی استان گفت: پیشرفت فیزیکی این پروژه 67 درصد است و تلاش بر این است تا روند فعالیت کاری آن شتاب بگیرد.

وی با بیان اینکه، این مسیر در قالب چهار فاز یک تا چهار در دست اجرا است، افزود: قطعه شمار 1 آن به طول شش کیلومتر به سمت یاسوج و قطعه 4 به طول 19 کیلومتر مورد بهره برداری قرار گرفته است و قطع 2 به طول 28 کیلومتر تا پایان سال 94 مورد بهره برداری منطقه ای یا محلی قرار می گیرد.




کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*