اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3276
تاریخ انتشار: 1393/10/15 15:34
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: رئیس شورای اسلامی شهر دهدشت از نظر شورای حل اختلاف استان کهگیلویه و ویراحمد سلب عضویت شده است.

عصرجهان، ظهر امروز عبدالکریم عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگاران یاسوج از سلب عضویت حمیدرضا داورپناه رئیس شورای اسلامی شهر دهدشت در شورای هیئت حل اختلاف استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و اظهار داشت: بنا بر قانون تا رسیدن حکمی نهایی که توسط شورای هیئت حل اختلاف کشور صادر خواهد شد وی می‌توان به عنوان عضو شورای اسلامی شهر دهدشت در جلسات حضور داشته باشد.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: داورپناه از نظر شورای هیئت حل اختلاف استان سلب عضویت شده، ولی نامبرده تا 20 روز فرصت اعتراض به رأی صادره را در شورای عالی هیئت حل اختلاف کشور دارد.

این مسئول ابراز داشت: در صورتی که هیئت حل اختلاف کشور این موضوع را تأئید بکند، وی دیگر به عنوان عضو شورای اسلامی شهر دهدشت محسوب نمی‌شود.
در پی گزارشاتی مبنی بر انتقال سکونت یکی از اعضای شورای اسلامی شهر دهدشت به یاسوج شورای هیئت حل اختلاف استان کهگیلویه و بویراحمد در جلسه اخیر خود بر اساس قانون و آئین‌نامه انتخابات و وظایف شوراهای اسلامی حمیدرضا داورپناه را از عضویت در شورای شهر دهدشت سلب کرد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*