اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3296
تاریخ انتشار: 1393/10/17 15:12
بدون شک ایثارگران گرانقدر و خانواده معظم آن‌ها، پشتوانه‌های مستحکم انقلاب اسلامی، طلایه داران عرصه‌های دفاع مقدس و حامیان حاضر در همه صحنه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌باشند.

به گزارش عصرجهان به نقل از«ایثار» در راستای چابک سازی، کوچک سازی و یکپارچه سازی سازمانی دولت تدبیر و امید و بر اساس احکام حجت الاسلام والمسلمین شهیدی پس از الحاق معاونت پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد به معاونت فرهنگی و امور اجتماعی از مجموع وظایف و ساختار تشکیلاتی دو معاونت، 5 اداره کل تشکیل و احکام مدیران کل  آنها صادر شد.

بر این اساس حسینعلی بیات به سمت مدیرکل هنری، محمدعلی فقیه به سمت مدیرکل آموزش، محبوب شهبازی به سمت مدیرکل اسناد و انتشارات، اسکندر یارنسب به سمت مدیرکل فرهنگی و تبلیغات(از کهگیلویه و بویراحمد) و اسلام کریمی به سمت مدیرکل ورزشی و اردوئی بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب شدند.
همچنین نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی حکمی حسن شهرکی پور را به سمت مشاور آموزشی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب کرد.

در بخشی از احکام حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی خطاب به این مدیران کل و مشاور آموزشی رییس بنیاد آمده است:

بدون شک ایثارگران گرانقدر و خانواده معظم آن‌ها، پشتوانه‌های مستحکم انقلاب اسلامی، طلایه داران عرصه‌های دفاع مقدس و حامیان حاضر در همه صحنه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌باشند.

خدمت به این عزیزان بنا به فرمایش حضرت امام راحل (ره) خدمت به نبی اکرم (ص) است و به فرموده مقام معظم رهبری تکریم شهیدان تکریم ایثار و اخلاص است، تکریم دل‌های نورانی و جانهای لبریز از صفا و نورانیت است.

امید است با سرلوحه قرار دادن اصول حاکم بر دولت تدبیر و امید و در جهت تعالی مادی و معنوی کشور، با بسیج تمام امکانات و سرمایه‌های های سازمان، با رویکردی فرهنگی تلاش مضاعفی را برای خدمت به بهترین بندگان خدا در ابعاد مادی و معنوی، تبیین حق عظیم شهدا و ایثارگران، آکندن عطر شهادت در کل جامعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نحو احسن به کار گیرید.

توفیق جناب عالی را در خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی از درگاه ایزد متعال خواستارم.

سیدمحمدعلی شهیدی



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*