اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3320
تاریخ انتشار: 1393/10/18 08:36
رییس جمهوری در جلسه هیات دولت:
دکتر روحانی گفت: خوشبختانه گزارش بسیار خوبی از خوزستان داده شد که نشان می دهد همه قول‌هایی که به مردم خوزستان داده شده تقریباً اکثر آنها عملیاتی و اجرایی شده و دو سه مورد هم که باقی مانده در مسیری است که اجرایی و عملیاتی می‌شود.

به گزارش عصرجهان از پایگاه اطلاع رسانی دولت ، رییس جمهوری با بیان اینکه اسلام دینی است که مردم را هم به کار ، کوشش و آبادانی و هم به اخلاق، پاکی و معنویت دعوت کرده است، گفت: اسلام می‌تواند مردم را در مسیر پیشرفت مادی و معنوی قرار دهد

در ادامه جلسه هیات دولت رییس جمهوری همچنین با اشاره به گزارش استاندار خوزستان در جلسه هیات دولت،گفت: خوشبختانه گزارش بسیار خوبی از خوزستان داده شد که نشان می دهد همه قول‌هایی که به مردم خوزستان داده شده تقریباً اکثر آنها عملیاتی و اجرایی شده و دو سه مورد هم که باقی مانده در مسیری است که اجرایی و عملیاتی می‌شود.
دکتر روحانی تاکید کرد: مبنای دولت از این پس این خواهد بود تا به استان‌هایی که سفر انجام شده و برنامه‌هایی در آنجا مطرح گردیده، به تدریج همه استانداران‌ها به جلسه دولت آمده و هم گزارش کار بدهند و هم مشکلاتشان را مطرح کنند ، تا بررسی شود که چه مقدار از مسایلی که در سفر استانی قول داده شده ، اجرایی و چه مقدار باقی مانده و چه کمک‌هایی باید بکنیم که آنها بطور کامل اجرایی و عملیاتی شود.
دکتر روحانی گفت: قرار گرفتن 550 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان خوزستان تحت پوشش آبیاری مدرن، تصمیم بزرگی است و برای این کار اکنون 300 هزار هکتار آماده شده است و تا پایان این دولت، بقیه موارد هم ادامه پیدا خواهد کرد.
رییس جمهوری اضافه کرد: اجرای این پروژه هم به اشتغال و کشاورزی کمک می‌کند و هم در افزایش محصولات کشاورزی موثر است .
دکتر روحانی خاطرنشان کرد: البته استان خوزستان یک مشکلاتی هم دارد که باید به آنها پرداخته شود مسأله فاضلاب و آب یکی از مشکلات استان است. مسأله نخیلات یکی از مسایلی است که امروز باید احیاء شود و ان شاء الله این برنامه حضور استانداران در جلسه هیأت دولت و گزارش و کمک دولت برای حل معضلات استان‌ها، ادامه خواهد داشت.
همچنین در این جلسه هیات دولت که به ریاست رییس جمهوری برگزار شد،‌تعدادی از پیشنهادهای دستگاه‌های اجرایی پس از بررسی و تبادل نظر، به تصویب رسید.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*