اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3337
تاریخ انتشار: 1393/10/19 14:29
رئیس اداره تعاونی روستایی بهمئی خبر داد:
رامشی در خصوص توزیع آرد و نفت سفید در بین مردم روستاهای سطح شهرستان اظهار داشت: تاکنون یک‌هزار و 500 تن آرد بین روستائیان و عشایر و نانوایی‌های روستایی توزیع شده و همچنین حدود 700 هزار لیتر نفت سفید نیز بین مردم تقسیم شده است.منبع:فارس

عصرجهان:فاضل رامشی اظهار کرد: اداره تعاون روستایی وظیفه حمایتی، هدایتی و نظارت بر شرکت‌های تعاونی روستایی را برعهده دارد، لذا شرکت‌های تعاونی روستایی مردمی هستند و با سرمایه خود مردم ایجاد می‌شوند و دولت در این زمینه دخالتی ندارد.

رئیس اداره تعاونی روستایی بهمئی افزود: اصل وظیفه تعاونی روستایی خرید و فروش محصولات کشاورزی و توزیع نهاده‌های کشاورزی از جمله کود، بذر و سم برای کشاورزان است، که امسال 45 تن بذر گواهی شده و مادری بین کشاورزان توزیع شد.

این مسئول در خصوص توزیع کود شیمیایی بین کشاورزان بهمئی گفت: تاکنون 2 هزار و 500 تن کود اوره و 50 تن کود سوپر فسفات بین کشاورزان توزیع شده و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

رئیس اداره تعاونی روستایی بهمئی افزود: در سطح شهرستان بهمئی چهار شرکت تعاونی روستایی وجود دارد که این شرکت‌ها کاملاً فعال و به مردم روستاها خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی در خصوص خرید تضمینی گندم از کشاورزان در سال جاری گفت: امسال برای نخستین بار در شهرستان بهمئی خرید تضمینی گندم و جو صورت گرفت، که این عمل موجب رضایت کشاورزان واقع شد، چرا که هر ساله گندم و جو برداشتی خود را با پرداخت هزینه‌های زیادی به شهرستان‌های همجوار برای فروش می‌بردند.

رامشی در ادامه عنوان کرد: در سال جاری 554 تن گندم از کشاورزان  خریداری و پول آنها به موقع به حساب کشاورزان واریز شد، همچنین قریب 60 تن جو از کشاورزان بهمئی به صورت توافقی خریداری شد.

وی در خصوص توزیع آرد و نفت سفید در بین مردم روستاهای سطح شهرستان اظهار داشت: تاکنون یک‌هزار و 500 تن آرد بین روستائیان و عشایر و نانوایی‌های روستایی توزیع شده و همچنین حدود 700 هزار لیتر نفت سفید نیز بین مردم تقسیم شده است.منبع:فارس



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*