اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3343
تاریخ انتشار: 1393/10/21 16:36
سنجری که سابقه 16 بازی ملی و همچنین بازی در تیم فوتبال هما تهران را در کارنامه خود دارد، پیش از این مربیگری تیم های مس سرچشمه ، راهیان کرمانشاه ، ایرانجوان بوشهر بوده است.

به گزارش عصرجهان: احمد سنجری مربی با تجربه فوتبال ایران سکان هدایت تیم فوتبال نفت و گاز گچساران را در لیگ دسته اول فوتبال کشور برعهده گرفت.

بنا به این گزارش، احمد سنجری مربی 55 ساله فوتبال کشور پس از مذاکره با مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مناطق نفتخیز جنوب به عنوان سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران برای نیم فصل دوم 93 معرفی شد.

سنجری که سابقه 16 بازی ملی و همچنین بازی در تیم فوتبال هما تهران را در کارنامه خود دارد، پیش از این مربیگری تیم های مس سرچشمه ، راهیان کرمانشاه ، ایرانجوان بوشهر بوده است.

وی پیش از این به عنوان سرمربی موفق شده بود، مس سرچشمه کرمان را از لیگ دسته یک کشور به لیگ برتر ببرد و در یکی دو تیم لیگ برتری نیز از جمله سایپا به عنوان کمک مربی حضور داشته است.

سنجری در حالی سرمربیگری تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در لیگ دسته اول فوتبال کشور را برعهده گرفته است که عیسی اکرمی را به عنوان دستیار خود دارد.

عیسی اکرمی متولد ۱۳۳۳که از بازیکنان قدیمی تیم تخت جمشید و تاج کشور بوده و تحصیلکرده دانشگاهی ، آنالیزور تیم پاس و طی سالهای قبل نیز سابقه مربیگیری در تیم ملی جوانان و تیم ملی دانش آموزان کشور را عهده داربوده است.

اکرمی پیش از این نیز سابقه مربیگری تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در لیگ دسته دوم فوتبال کشور را برعهده داشته است.

مراسم معارفه سرمربی جدی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران روز یکشنبه 21 دی ماه 93 ساعت 15.30 در زمین شماره یک استادیوم شهدای صنعت نفت گچساران برگزار خواهد شد.

گفتنی است پیش از این عباس چمنیان سرمربیگری تیم فوتبال نفت و گاز گچساران را در نیم فصل لیگ دسته اول فوتبال کشور برعهده داشت که طی توافقی با باشگاه فرهنگی ورزشی مناطق نفتخیز جنوب از این تیم جدا شد.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در حال حاضر با کسب 11 امتیاز در رده دهم جدول رده بندی این رقابت ها قرار دارد .

برچسب ها:
احمد سنجری, لیگ دسته یک فوتبال کشور, نفت و گاز گچساران



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*