اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3460
تاریخ انتشار: 1393/11/02 02:28
لیگ دسته 3 فوتبال کشور
در هفته چهارم رقابت‌های لیگ دسته سه فوتبال کشور تیم شهرداری ماهشهر از سد تیم شاهین بوشهر گذشت.در دیگر دیدار این هفته نیز تیم نفتون مسجد سلیمان در شیراز 1 بر 0 از تیم برق شکست خورد،

به گزارش عصرجهان، تیم‌های شهرداری بندر ماهشهر و شاهین بوشهر در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ دسته سه فوتبال کشور عصر دیروز در استادیوم شهدای ماهشهر به مصاف همدیگر رفتند.

در دقیقه 9 این دیدار تیم شهرداری بندر ماهشهر روی بغل پای زیبای محمد سواری به گل نخست این مسابقه دست پیدا کرد.

حجت دهلاوی نیز در دقیقه 32 با شلیک از پشت محوطه جریمه گل دوم تیم شهرداری را به ثمر رساند تا نیمه نخست با نتیجه 2 بر 0 به سود ماهشهری‌ها به پایان برسد.

در دقیقه 65 این دیدار علی جامعی یکی‌ از گل‌های خورده تیم خود را جبران کرد اما پنج دقیقه بعد روی خطای بازیکن تیم شاهین بوشهر داور این مسابقه نقطه پنالتی را نشان داد و کاوه مختاری نیز به زیبایی این فرصت را تبدیل به گل سوم تیم شهرداری ماهشهر کرد.

این مسابقه در نهایت با نتیجه 3 بر 0 به سود تیم شاگردان عزیز فریسات به پایان رسید تا تیم شهرداری بندر ماهشهر با 10 امتیاز همچنان در صدر جدول رده‌بندی این گروه باقی بماند.

در دیگر دیدار این هفته نیز تیم نفتون مسجد سلیمان در شیراز 1 بر 0 از تیم برق شکست خورد، تیم فرهنگ رامهرمز نیز در چهارچوب همین رقابت‌ها فردا از تیم آرمان‌کارای شیراز پذیرایی می‌کند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*