اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3496
تاریخ انتشار: 1393/11/04 14:29
سخنگوی فراکسیون دانشگاهیان مجلس:
حسینی‌صدر با بیان اینکه مجلس آماده همکاری با دولت برای ارایه مجوز در خصوص استخدام نیروهای مورد نیاز آموزش وپرورش است٬ افزود: مجلس به هیچ وجه موافق به‌کارگیری بازنشستگان در بدنه آموزش وپرورش نیست.

 عصرجهان: موید حسینی‌صدر در گفت وگو با خانه ملت٬ با تاکید بر ضرورت جذب نیروی موردنیاز آموزش وپرورش از سوی دولت٬ گفت: در حال حاضر آموزش وپرورش در بسیاری از بخش‌ها با کمبود نیروی انسانی مواجه است.

نماینده مردم خوی وچایپاره در مجلس شورای اسلامی٬ با بیان اینکه توجه به نیازهای آموزشی کشور از مایحتاج معیشتی واجب‌تر است٬ افزود: در آموزش وپرورش استخدام یکسری از نیروها از جمله نیروهای خدماتی٬ سرایدار مدرسه و همچنین مربی در برخی از رشته‌ها ضروری است.

وی با تاکید بر اینکه استخدام مربیان پیش‌دبستانی به عنوان معضل کنونی آموزش وپرورش باید به جد مدنظر دولت قرار بگیرد٬ تصریح کرد: باید یک آنالیز اساسی از سوی آموزش و پرورش در خصوص نیازها صورت بگیرد و نسبت به استخدام نیروهای متخصص هر چه سریع‌تر اقدام شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم٬ با بیان اینکه آموزش وپرورش بحث حیاتی بوده و نمی‌توان آن را یک مسئله جزئی تلقی کرد٬ گفت: آموزش حتی از معاش هم ضروری‌تر بوده بنابراین انتظار می‌رود که آموزش وپرورش مقدمات استخدام نیروهای موردنیاز را فراهم کند تا به این ترتیب علاوه بر رشد شاخص‌های کیفی٬ آمار بیکاری نیز کاهش یابد.

وی ادامه داد: آمارهای غیررسمی حاکی ضرورت استخدام  بیش از10 هزار نیرو در آموزش و پرورش است که مربیان پیش دبستانی نیز جزو این گروه هستند.

حسینی‌صدر با بیان اینکه مجلس آماده همکاری با دولت برای ارایه مجوز در خصوص استخدام نیروهای مورد نیاز آموزش وپرورش است٬ افزود: مجلس به هیچ وجه موافق به‌کارگیری بازنشستگان در بدنه آموزش وپرورش نیست.

وی ادامه داد: امیدوارم بحث استخدام‌ها با تفاهم حل شده و نیروی مورد نیاز واحدهای آموزشی تامین شود.

سخنگوی فراکسیون دانشگاهیان مجلس شورای اسلامی٬ با تاکید بر ضرورت توجه جدی‌تر به مباحث علمی و آموزشی کشور٬ گفت: لازمه رشد علمی کشور توجه به نیروهای فرهنگی و جایگزینی افراد جوان با نیروهای بازنشسته است.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*