اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3562
تاریخ انتشار: 1393/11/10 18:10
گرد و غبار شدید در خوزستان:
به استناد آمار سازمان حفاظت محیط زیست میزان آلودگی در اهواز و بخش عین دو در ساعت 2 روز جمعه 3477 میکروگرم بر مترمکعب یعنی حدود 25 برابر حد استاندارد گزارش شده است که به روند افزایش هم اکنون افزایش یافته است.

به گزارش عصرجهان  و به استناد  آمار سازمان حفاظت محیط زیست میزان آلودگی در اهواز و بخش عین دو در ساعت 2 روز جمعه 3477 میکروگرم بر مترمکعب یعنی حدود 25 برابر حد استاندارد گزارش شده است که به روند افزایش هم اکنون افزایش یافته است.

همچنین گزارش ها حکایت دارد امیدیه با 757 میکروگرم بر مترمکعب و سوسنگرد با 380 میکروگرم بر مترمکعب شهرهایی هستند که میزان گرد و غبار و آلایندگی در آنها بیشتر از حد مجاز (150 میکروگرم بر مترمکعب) گزارش شده است. سایر شهرهای خوزستان شرایط بحرانی در آنها گزارش نشده است.


به گزارش عصرجهان،حجت‌الاسلام والمسلمین احمدرضا حاجتی امام جمعه موقت اهواز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان  با بیان وقوع پدیده انتشار ریزگردها در اهواز، از مسئولان خواست برای رفع این مشکل اقدام جدی انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: این گرد و غبار بسیار اذیت کننده است و مردم را مستاصل کرده و باید فکری برای حل این معضل اندیشید.

خطیب جمعه اهواز تأکید کرد: سازمان محیط زیست و مسئولان استان به وظایف ذاتی خود عمل کنند و در این رابطه همتی بیش از پیش نیاز است چرا که زندگی مردم فلج شده و در این هوا نفس کشیدن بسیار سخت است.





کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*