اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3564
تاریخ انتشار: 1393/11/10 18:31
بهروز مکوندی:
مکوندی در پاسخ به این سؤال که اگر با استعفایش موافقت نشود چه واکنشی نسبت به این موضوع خواهد داشت، گفت: با این استعفا موافقت بشود یا نه، با این شرایط به نفت بر نمی‌گردم

به گزارش عصر جهان،بهروز مکوندی در خصوص کناره‌گیری‌اش از سرمربیگری نفت مسجدسلیمان پس از تساوی خانگی زردپوشان مقابل پیکان اظهار داشت: چند ماه است همراه تیم هستم اما هیچ کاری صورت نگرفته و با وجود تلاشی که آقای رضاییان انجام داد تا مشکلات تیم را برطرف کند اما مسئولان رده بالای باشگاه کمکی نمی‌کنند و پولی به باشگاه تزریق نشده است.

وی افزود: شرایط موجود در باشگاه، پول ندادن به بازیکنان و این دسته از مشکلات باعث شد بازیکنان ما دو روز اعتصاب کرده و تمرین نکنند. کار ما فقط قول گرفتن شده است و برای حل مشکل هر روز امروز و فردا می‌کنند اما خبری از رفع مشکل نیست. تا به امروز حتی یک ریال هم به بازیکنان خارجی‌مان پول نداده‌ایم و این مسائل برای تیم خوب نیست.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: من استعفا دادم تا بلکه مسئولان فکری به حال نفت مسجدسلیمان کنند. شاید فرد دیگری بیاید و بتواند با مشکلات موجود به تیم کمک کند اما من نمی‌توانستم در این شرایط به کارم ادامه دهم.

مکوندی در پاسخ به این سؤال که اگر با استعفایش موافقت نشود چه واکنشی نسبت به این موضوع خواهد داشت، گفت: با این استعفا موافقت بشود یا نه، با این شرایط به نفت بر نمی‌گردم. امروز هم تمرین بود اما در تمرین شرکت نکردم و شرط اولم حل مشکلات تیم است. اگر مشکلات برطرف نشود من توانایی انجام کار را ندارم و با این شرایط کار نمی‌کنم.

به گزارش عصر جهان دیروزبهروز مکوندی به خبرنگاران گفت: در شرایطی قرار گرفته ایم که نمی گویم شرایط سختی است به واقع شرایط کار کردن دیگر برای من غیرممکن است و به همین دلیل از چند روز قبل استعفایم را نوشتم و آماده کردم و تصمیم گرفتم که پس از این بازی استعفا بدهم زیرا در شرایطی که همه میدانیم چقدر آقای رضاییان برای حل نمودن مشکلات مالی باشگاه تلاش می کند اما به واقع تا الان فقط و فقط به ایشان و به ما قول  دادند ،قولهایی که هیچکدامشان عملی نشد و در این شرایط که از لحاظ مالی زیر صفر هستیم کار کردن مقدور نمی باشد. وی بعد از اعلام این خبر نامه استعفای خود را به اصحاب رسانه نشان داد



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*