اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3578
تاریخ انتشار: 1393/11/11 20:16
مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:
محمدرضا باقرزاده افزود: نشست مطبوعاتی استاندار با اصحاب رسانه فردا 12 بهمن رأس ساعت 15 در محل سالن شماره یک استانداری و با حضور همه اهالی رسانه برگزار می‌شود.

عصرجهان، محمدرضا باقرزاده بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی به برنامه‌های این دهه در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: برنامه‌های متعددی در سراسر استان از دهستان‌ها گرفته تا بخش‌ها و شهرستان‌ها برای این ایام در استان در نظر گرفته شده است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد:  نشست مطبوعاتی استاندار با اصحاب رسانه فردا 12 بهمن رأس ساعت 15 در محل سالن شماره یک استانداری و با حضور همه اهالی رسانه برگزار می‌شود.

وی متذکر شد: از همه اصحاب رسانه در سایت‌ها و خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها و هفته‌نامه‌ها انتظار داریم که در پوشش این برنامه نهایت همکاری را با روابط عمومی استانداری داشته باشند تا بتوانیم از زبان مسئول ارشد اجرایی استان کارها و اقدامات انجام گرفته توسط دولت و در مجموع خدمات نظام را در استان برای مردم بازگو کنیم.
مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به برنامه دیگر این روز اشاره کرد و گفت: علاوه بر برنامه‌های متنوع دیگری که در مرکز استان و در سایر شهرستان‌ها وجود دارد در ساعت 20 و 30 دقیقه 12 بهمن، استاندار در برنامه نگاه روز شبکه استانی دنا از کارهای انجام شده در استان و دهه فجر و برکات و دستاوردهای انقلاب با مردم سخن خواهد گفت.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*