اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3619
تاریخ انتشار: 1393/11/14 16:32
رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان بهمئی:
رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان بهمئی گفت: استاد علی تاجمیری هنرمند مطرح عرصه موسیقی محلی کشور به عنوان مهمان ویژه جشن فجر انقلاب در بهمئی به اجرای موسیقی می پردازد.

به گزارش عصرجهان به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان بهمئی استاد علی تاجمیری هنرمند مطرح  عرصه موسیقی محلی کشور به عنوان مهمان ویژه جشنواره جشن فجر انقلاب  در شهرستان  بهمئی حضور می یابد.

امین درخشان مسئول کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر شهرستان بهمئی گفت: جشن بزرگ ومردمی فجر انقلاب به مناسبت 36 مین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در روز یکشنبه 19 بهمن ساعت 15 عصر در سالن ورزشی شهر لیکک برگزار می شود

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان بهمئی با بیا اینکه رویکرد اصلی ما در جشن امسال فجر انقلاب مردمی بودن و مشارکت همه مردم است افزود:به همین جهت این مراسم در در سالن ورزشی شهر لیکک  وبا اجرای برنامه های متنوع فرهنگی وهنری  از جمله موسیقی محلی و سنتی، نمایش تئاتر طنز اجتماعی ، شعر خوانی و مسابقات ویژه برگزار می شود و پیش بینی می شود استقبال خوبی از این برنامه شود.

درخشان با اشاره به حضور استاد علی تاجمیری در جشنواره افزود: با رایزی های لازم حضور این هنرمند مطرح و صاحب نام عرصه موسیقی محلی کشور در جشنواره قطعی است ودراین برنامه شاهد اجرای موسیقی وی خواهیم بود.

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی بهمئی از همه مردم فرهنگ و هنر دوست شهرستان بهمئی بویژه شهر لیکک خواست در این برنامه حضور یابند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*