اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3699
تاریخ انتشار: 1393/11/22 11:29
عشایر غیور عرب و بختیاری خوزستان از صبح امروز با وجود پدیده شدید گرد و غبار ماسک بر دهان با حضور حماسی و پرشور در راهپیمایی 22 بهمن، بار دیگر حماسه‌ای تاریخی در تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری خلق کردند.

عصرجهان، عشایر غیور عرب و لر خوزستان از صبح امروز با وجود پدیده شدید گرد و غبار ماسک بر دهان با حضور حماسی و پرشور در راهپیمایی 22 بهمن، بار دیگر حماسه‌ای تاریخی در تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری خلق کردند.

بنا بر این گزارش مردم شهرهای آبادان، خرمشهر، شادگان، ماهشهر، امیدیه، بندر امام، هندیجان و بهبهان از ساعت 10 صبح با حضور در مسیرهای راهپیمایی به موج خروشان ملت شهیدپرور و همیشه در صحنه پیوستند.

در شهر بندر امام‌خمینی (ره) اقشار مختلف مردم از مسجد جامع به سوی حسینیه عاشقان ثارالله، در شهرستان امیدیه از مسجد امام‌خمینی (ره) به سمت مسجد جامع و در بهبهان از میدان مراحل به سوی بانک ملی ساعت در حرکت هستند.

در شهرهای خرمشهر نیز مسیر راهپیمایی از میدان مقاومت به سمت مسجد جامع، در آبادان از ابتدای خیابان یک احمدآباد به سمت مصلای نماز جمعه ثامن الائمه (ع)، در شهرستان هندیجان از مسجد جامع به سمت سالن ورزشی پهلوان تختی و در ماهشهر از مسجد شهدا به سوی مصلای نماز جمعه در حرکت هستند.

مردم غیور این خطه از کشور اعم از دانش‌آموزان، دانشجویان، کسبه و بازار و ... با مشت‌های گره کرده و با گام‌های مستحکم خط بطلانی بر همه توطئه‌های شوم استکبار جهانی می‌کشند.

#وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در اهواز در میان شهروندان اهوازی حضور دارد.

حسن قاضی‌زاده هاشمی در هوای غبارآلود اهواز بدون ماسک در میان خیل شهروندان اهوازی حضور دارد.

وزیر بهداشت در خصوص ریزگرد ها  گفت: مناطق مختلفی از شهر اهواز به ویژه جنوب آن دستخوش خشکسالی شده است؛ البته بخشی از آن نیز مربوط به کشور همسایه ما عراق است.

وی ادامه داد: دولت مصمم است با تامین اعتبار در زمان کوتاه آنچه را مربوط به آرامش مردم خوزستان است فراهم کند تا مردم در زندگی روزمره خود دچار مشکل نشوند.

قاضی‌زاده هاشمی از اتخاذ تصمیماتی در شورای اداری استان خوزستان پیرامون حوزه بهداشت و درمان خبر داد و یادآور شد: همه مراکز درمانی خصوصی، ​دولتی، نیروهای مسلح، تامین اجتماعی و وزارت نفت باید پذیرای مردم باشند و در عین حال اطلاع‌رسانی مضاف و با هماهنگی بیشتر در اختیار مردم قرار گیرند.

#سعید جلیلی پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در جمع با شکوه راهپیمایان 22 بهمن، که در مصلای مهدیه حضرت امام خمینی (ره) اهواز برگزار شد اظهار داشت:​ ملت ایران تصمیم خود را 36 سال پیش گرفت و هر کسی بخواهد ملت ایران را تحقیر کند، ملت ایران بر دهان او خواهند زد.

#آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: حضور چشم‌گیر مردم در این شرایط غبار غلیظ، خود نشانه‌ای از عزم راسخ ملت در ادامه راهشان و پیروی از انقلاب رهبری تا پیروزی نهایی است.

#فرماندار خرمشهر گفت: پیام بلند مردم خوزستان در حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن این بود که اگر به جای ریزگرد سنگ هم از آسمان ببارد مردم پای انقلابشان، امامشان و رهبری برای همیشه تاریخ می‌مانند.

#جهانبخش قلاوند فرماندار ایذه  ظهر امروز در بین راهپیمایان روز 22 بهمن با تبریک این روز بزرگ اظهار کرد: حضور با شکوه مردم در راهپیمایی این روز و در شرایط مناسب جوی، که برای دفاع از انقلاب حاضر شده‌اند جای تشکر دارد.

تصویر راهپیمائی مردم ایذه

تصویر راهپیمائی مردم اهواز



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*