اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3719
تاریخ انتشار: 1393/11/24 18:26
هفته بیستم لیگ برتر:
در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران فولاد خوزستان و سپاهان به مصاف یکدیگر رفتند.این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.

عصرجهان:تیم فوتبال سپاهان در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران مقابل فولاد خوزستان به پیروزی رسید.
در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران فولاد خوزستان و سپاهان از ساعت 17 و 30 دقیقه به مصاف یکدیگر رفتند.
این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.

سپاهان در نیمه اول بازی و در دقیقه 21 روی یک حرکت تیمی به گل رسید. در نیمه اول بازی با همان یک گل به سود سپاهان به پایان رسید.

در نیمه دوم فولاد خوزستان برای بازگشت به صدر جدول و جبران این نتیجه جلو کشید و حملاتی را روی دروازه حریف خود تدارک دید. در این بین سپاهان هم در ضدحملات بسیار خطرناک نشان می‌داد.

حسین فرکی که فصل قبل با فولاد خوزستان به پیروزی‌های زیادی رسیده بود و با این تیم قهرمان شد اینبار به عنوان سرمربی سپاهان به اهواز بازگشت و بار دیگر در این ورزشگاه اما به عنوان سرمربی حریف پیروز شد.

با این نتیجه سپاهان 37 امتیازی شد و با فولاد خوزستان و استقلال هم امتیاز شد. با توجه به تفاضل گل این سه تیم استقلال با این نتیجه یک پله در جدول صعود کرد و جای فولاد خوزستان را گرفت. سپاهان با یک پله صعود در جایگاه سوم قرار گرفت و فولاد خوزستان با 2 پله سقوط در جایگاه چهارم قرار گرفت. تفاضل گل هر 3 تیم 10 است اما با توجه به گل‌های زده استقلال و سپاهان بالاتر از فولاد خوزستان قرار گرفتند.

فولاد در حالی شکست را در این دیدار پذیرفت که به دلیل شرایط نامطلوب حاکم بر خوزستان، کمتر توانست به انجام جلسات تمرینی خود بپردازد؛ نکته ای که از چشم هواداران پرشور فولاد هم دور نماند.

در این دیدار بنری توسط تماشاگران اهوازی تهیه شده بود که روی آن نوشته بود: "هوا بس ناجوانمردانه خاک است، به دادمان برسید"



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*