اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3748
تاریخ انتشار: 1393/11/27 00:09
روش بی‌شرمانه خانم معلم مدرسه برای فریب دانش آموز مورد علاقه‌اش -کشته شدن 3 دختر به بهانه شکست عشقی-رابطه پنهانی و فراری دادن قاتل همسر از صحنه جرمرابطه پنهانی با دختر شیشه ای فاجعه آفرید-مرگ خاموش عروس و داماد-حمله گاو به کارگر-قهرمان تکواندو در سد غرق شد
عصرجهان:مروری بر حوادث گزارش شده در رسانه های روز دوشنبه ایران (منابع بسته خبری:سایت های خبری- مطبوعات)

روش بی‌شرمانه معلم مدرسه برای فریب دانش آموز مورد علاقه‌اش
یک معلم 28 ساله به اتهام فرستادن پیغام های تلفنی و فیلم های مستهجن برای دانش آموز 14 ساله خود و داشتن رابطه جنسی با او ، توسط پلیس آمریکا دستگیر شد.
به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، معلم زبان اسپانیایی مدرسه، به نام " ویتنی فترز" اززمانی که این پسر 14 ساله، نوجوانی 12 ساله بیشتر نبود ، از طریق تلفن و چت  با او در ارتباط بود تا اینکه گفته می شود اخیرا او فیلمهای جنسی و بیمارگونه ای از خود در حالت برهنه برای پسر نوجوان می فرستاده است.
 
طبق گفته های پلیس،رابطه جنسی آنها از زمانی که پسر نوجوان به معلمش ابراز علاقه کرده ، آغاز شده بود.
 
گفته می شود که این معلم 28 ساله متاهل، عکس های برهنه ای از خودش و عکس هایی از عروسی اش برای این نوجوان 14 ساله می فرستاده است.

پلیس می گوید "فترز" این پسر بچه سال را به خانه اش دعوت کرده بود و پس از خوراندن مشروبات الکلی و وسوسه کردن او برای استعمال مواد مخدر ، اقدام به تجاوز کرده است.
 
پلیس بیان کرد زمانی که آنها می خواستند تا تلفن همراه پسر نوجوان را توقیف کنند ، او سعی کرد تا تمام پیغام های تصویری و نوشتاری بین خود و معلمش را از بین ببرد.
 
اما پلیس قادر شد تا تمام اطلاعات پاک شده از تلفن همراه پسر 14 ساله را بازیابی و به مدارک مهم دسترسی پیدا کند.
 
"فترز" یک معلم مدرسه در مقطع راهنمایی در ایالت اوکلاهوما امریکا بود که پس از افشای رابطه بی شرمانه اش با شاگرد مدرسه دیگر حق کار کردن به عنوان یک معلم که در جامعه نقشی مورد اعتماد را دارد، نخواهد داشت.


مامور پرونده، "گری نایت" می‌گوید: زمانی که راجع به ارتکاب سوء رفتار جنسی برروی یک بچه صحبت می شود، به طور قطع شرایط حساس تر می شود.
او افزود: انتظار می رود"فترز"  به دلیل ارتکاب رابطه جنسی با پسر بچه زیر 16 سال و ارتباطات جنسی با اواز طریق ابزار های تکنولوژی برای فریب نوجوان و سوق دادن نوجوان قربانی به مشروبات الکلی و مواد مخدر که جرم کمی محسوب نمی شود ، محاکمه شود.

جلسه محاکمه او همچنان ادامه دارد...

رئیس دادگستری شهرستان جیرفت گفت؛
کشته شدن 3 دختر به بهانه شکست عشقی
وقوع قتل های اخیر دال بر ناامنی در این شهرستان نیست و بیشتر آنها ریشه فرهنگی دارد.
به گزارش سرویس حوادث جام نیوز به نقل از فرهيختگان آنلاين(FDN.IR)، گسترش فعالیت های فرهنگی که در این زمینه توسط روحانیت، ائمه جمعه و جماعات صورت می پذیرد نقش کلیدی خواهد داشت و می تواند در جامعه تاثیر مثبت داشته باشد.
او گفت: خانواده ها نیز در پیشگیری از این گونه حوادث نقش دارند زیرا حوادثی شبیه به این موارد، انتقام جویی شخصی است که توسط افراد صورت می گیرد لذا نمی توان آنها را به عنوان ناامنی نام برد.
انجم روز با اشاره به قتل یک دختر جوان و دوقلوهای خواهر در جیرفت گفت: انگیزه این سه قتل شکست عشقی بوده زیرا قاتلان ضمن مواجه با رد درخواست ازدواج اقدام به این کار کرده اند.
رئیس دادگستری شهرستان جیرفت به اثرات مخرب ماهواره اشاره و بیان کرد: نمی توان در این گونه حوادث اثرات مخرب ماهواره ها را که متاسفانه امروز جامعه جوان ما را مورد هدف قرار داده نادیده گرفت لذا تاکید و توصیه می شود خانواده ها از نصب ماهواره در منازل خودداری کنند.
رییس دادگستری شهرستان جیرفت گفت: پرونده قتل اخیر در شهرستان جیرفت با صدور کیفرخواست برای تعیین تکلیف وصدور حکم به دادگاه کیفری استان ارسال شده است وتاکنون در دادگاه کیفری استان نیز در یک مرحله پرونده قتل سه دختر مورد بررسی قرار گرفته است.
او با اشاره به حساسیت رئیس کل دادگستری استان کرمان در خصوص این پرونده ها بیان کرد: امید است طی یکی دو هفته حکم درباره این پرونده ها صادر شود.
این مسئول قضایی گفت: متهمان به قتل های یک ماه گذشته در جیرفت دستگیر شده اند و دستگاه قضایی با قاطعیت هرچه تمام تر روند رسیدگی به پرونده را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می دهد.

 
رابطه پنهانی؛ فراری دادن قاتل همسر از صحنه جرم
کشف جسد حلق‌آویز مرد میانسال در خانه‌ و افشای رابطه مشکوک همسرش، پلیس را در برابر پرونده‌ای مرموز قرار داد.
به گزارش سرویس حوادث جام نیوز به نقل از جام جم، ساعت 9 صبح دیروز زنی در تماس با پلیس اعلام کرد؛ شوهر پنجاه و سه ساله اش خود را حلق آویز و خودکشی کرده است.
ماموران کلانتری نارمک پس از حضور در محل حادثه در شرق تهران، با جسد حلق آویز مرد میانسال روبه رو شدند. در بررسی محل نیز یک دستنوشته پیدا شد که مرد پنجاه و سه ساله در آن مدعی شده بود به دلیل مشکلات خانوادگی، خودکشی کرده است.
ماموران به همسر این مرد که بسیار خونسرد بود، ظنین شده و احتمال دادند مرگ شوهرش، خودکشی نباشد.
بنابراین موضوع را به بازپرس سیدمجتبی حسین پور، کشیک ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران اطلاع دادند و جسد به پزشکی قانونی منتقل شد. این در حالی بود که بررسی های اولیه نشان می داد زمان مرگ مرد میانسال حدود ساعت 6 و 30 دقیقه صبح بوده و چند ساعتی از مرگش می گذرد.
در حالی که تحقیق در این زمینه آغاز شده بود، همسر مرد فوت شده به عنوان تنها مظنون پرونده بازداشت و به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل شد.

با تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد پیش از حضور پلیس در محل حادثه، همسر این مرد پیامک هایی را به فردی ارسال کرده و با اعلام مرگ همسرش به وی، از او خواسته زودتر فرار کند. طرف مقابل هم در پاسخ، از وی خواسته بود تا پیامک های گوشی اش را پاک کند.
به این ترتیب ماموران مردی را که این زن به او پیامک داده بود، دستگیر کردند.
حق السکوت میلیونی؛
رابطه پنهانی با دختر شیشه ای فاجعه آفرید
مرد جوان برای پنهان کردن رابطه پنهانی‌اش با زن شیشه‌ای تن به خواسته‌های برادر و خواهری داد که دام سیاهی برایش پهن کرده بودند.
به گزارش سرویس حوادث جام نیوز به نقل از همشهری،او كه نمي‌خواست نامزد ثروتمندش از اين راز باخبر شود، 400 ميليون تومان پول نقد و ميليون‌ها تومان اموال ديگر به خواهر و برادر معتاد داد و حتي براي ساكت كردن آنها دست به سرقت زد تا اينكه دستش رو شد.همه‌‌چيز در اين پرونده عجيب از آشنايي پسر يكي از ثروتمندان شهر سيرجان با برادر و خواهري شيشه‌اي شروع شد. پسر جوان كه باربد نام دارد پس از آشنايي با اين خواهر و برادر به خانه آنها رفت‌وآمد مي‌كرد تا اينكه در اين رفت‌وآمدها متوجه شد دختر جوان به نام ميترا به او علاقه‌مند شده است.
از همان زمان رابطه پنهاني باربد با ميترا شروع شد تا اينكه يك روز آنها كه براي تفريح به خارج از شهر رفته بودند، در راه بازگشت دچار تصادف شديدي شدند و به بيمارستان انتقال يافتند.پس از اين تصادف برادر ميترا خود را به بيمارستان رساند و وقتي شنيد كه خواهرش همراه باربد بوده است به سراغ پسر جوان رفت و تهديدش كرد كه به‌خاطر فريب خواهرش و رابطه پنهاني با او، از وي شكايت خواهد كرد.
اين در حالي بود كه باربد به تازگي با دختر يكي از ثروتمندان شهر نامزد كرده و قرار بود به‌زودي با او ازدواج كند. پسر جوان كه از شنيدن كلمه شكايت وحشت كرده بود و مي‌ترسيد كه خانواده نامزدش از اين ماجرا باخبر شوند و نامزدي‌اش به‌هم بخورد تصميم گرفت هر طوري شده از شكايت جلوگيري كند. او اما نمي‌دانست كه با اين كار در دامي گرفتار مي‌شود كه خواهر و برادر شيشه‌اي برايش پهن كرد‌‌ه بودند.
چند‌ماه بعد
حالا مدتي از اين ماجرا مي‌گذرد و باربد به جرم سرقت طلا از خانه مادر نامزدش دستگير شده است. چند هفته پيش بود كه مادر نامزدش متوجه شد كه مقداري از طلاهايش به سرقت رفته و ماجرا را به پليس خبر داد. مأموران پليس آگاهي سيرجان در جريان تحقيقات تخصصي متوجه شدند كه سرقت از سوي يك فرد آشنا صورت گرفته است؛ كسي كه از محل نگهداري طلاها باخبر بوده و به‌راحتي وارد خانه مالباخته شده است. در چنين شرايطي تحقيقات آنها براي يافتن ردي از سارق طلاها ادامه يافت و آنها در نهايت متوجه شدند كه اين سرقت توسط داماد خانواده يعني باربد رخ داده است. به اين ترتيب باربد دستگير شد و در بازجويي‌ها پرده از دامي كه در آن گرفتار شده بود برداشت.
اخاذي ميليوني
پسر جوان به مأموران گفت: از وقتي برادر ميترا پي به رابطه من و خواهرش برد، تهديدم مي‌كرد كه شكايت مي‌كند. براي همين حاضر شدم به او و خواهرش حق‌السكوت پرداخت كنم. آنها ابتدا چند ميليون خواستند و اين مبلغ را پرداخت كردم. ولي اين خواهر و برادر اعتياد شديدي به شيشه داشتند و خرجشان زياد بود. براي همين چندين‌بار ديگر هم از من درخواست پول كردند.باربد ادامه داد: از آن به بعد هر چه مي‌خواستند انجام مي‌دادم. در اين مدت در حدود 400ميليون تومان پول نقد به آنها دادم. به خواسته‌ آنها برايشان 60تخته گليم گران‌قيمت خريدم ولي دست‌بردار نبودند.

هر از گاهي به سراغم مي‌آمدند و درخواست پول مي‌كردند. من هم از ترسم تن به خواسته‌شان مي‌دادم تا اينكه حتي مجبورم كردند ماشين سواري مدل بالايم را هم به آنها بدهم. ديگر همه پول‌هايم تمام‌شده بود. با اينكه پدرم ثروتمند بود اما نمي‌خواستم از او پول بگيرم. نمي‌خواستم به ماجرا شك كند و براي همين به ميترا و برادرش گفتم كه ديگر پولي ندارم اما گوششان به اين حرف‌ها بدهكار نبود. برادر ميترا مي‌گفت كه آبرويم را مي‌برد و بايد مبلغ ديگري پول به آنها بدهم. از آنجا كه چيزي برايم نمانده بود، تصميم به سرقت از خانه نامزدم گرفتم.

مادر او طلاهاي زيادي داشت كه تصور مي‌كردم ناپديد شدن مقداري از آنها توجهش را جلب نخواهد كرد. اين بود كه چند‌باري كه به‌خانه‌شان رفتم در حدود 15ميليون از طلاها را دزديدم و به ميترا و برادرش دادم تا اينكه مادر نامزدم متوجه شد و شكايت كرد و پليس در تحقيقات پي به راز سرقت‌هايم برد.با اعترافات باربد مأموران راهي محل زندگي خواهر و برادر شيشه‌اي شدند و هر دوي آنها را دستگير كردند. به‌گفته دادستان عمومي و انقلاب سيرجان، در خانه اين زن و مرد سابقه‌دار مقداري ماده مخدر شيشه كشف شد و هر‌دوي آنها به اداره آگاهي منتقل شدند و تحقيقات تكميلي درخصوص اين پرونده ادامه دارد.
مرگ خاموش عروس و داماد
سرویس شهرستانها: ساعت 10 و 50 دقیقه صبح روز شنبه مأموران کلانتری 11 شهرستان شازند با دریافت گزارشی از گازگرفتگی در خیابان انقلاب بلافاصله در محل حاضر و تحقیقات خود را آغاز کردند.
در بررسی محل حادثه مشخص شد یک نوعروس 25 ساله و تازه داماد 30 ساله نیمه شب بر اثر گازگرفتگی از پای درآمده‌اند.
خانواده عروس اظهار داشتند که برای بردن صبحانه به منزل آنها مراجعه کردیم ولی هر چه زنگ در را زدیم کسی پاسخگو نبود و پس از باز کردن در با اجساد آنها مواجه شدیم.پس از حضور بازپرس کشیک جنایی و انتقال اجساد به پزشکی قانونی، در تحقیقات مشخص شد گازگرفتگی بر اثر بسته بودن دودکش بخاری صورت گرفته است و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.
واژگونی کامیون قربانی گرفت
یزد- خبرنگار کیهان: رئیس پلیس راه استان یزد گفت: شنبه گذشته با اعلام خبر واژگونی یک دستگاه کامیون بنز در گردنه «کرمانشاه» محور یزد- انار، بلافاصله ماموران پلیس راه در محل حادثه حاضر شدند.
سرهنگ «احمد مظفری» افزود: در این حادثه که به علت عدم توجه به جلو راننده کامیون بنز رخ داد سرنشین 25 ساله به هویت «ج.خ» جان خود را از دست داد و راننده کامیون به هویت «غ.خ» 47 ساله مجروح شد.
حمله گاو به کارگر
سمنان- خبرنگار کیهان: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سمنان گفت: ساعت 18 روز جمعه یک مورد حادثه در حین کار به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام شد و ماموران پلیس بلافاصله در محل حاضر شدند.در این حادثه کارگر 30 ساله افغان هنگام فعالیت روزمره در واحد دامداری مورد حمله یک گاو شیری قرار گرفت و از چند ناحیه مجروح و به مراکز درمانی منتقل شد اما در اثر شدت ضربات درگذشت.
قهرمان تکواندو در سد غرق شد
ساری- فارس: رئیس هیئت تکواندو مازندران از غرق شدن محسن ارسنجانی ملی‌پوش تکواندوکار مازندرانی در مسابقات آسیایی خبر داد.
فیض‌الله نفجم افزود: این تکواندوکار برای ماهیگیری به سد سلیمان تنگه مازندران مراجعه کرده بود که به دلیل گیر کردن قلاب ماهی به صخره دچار سانحه شد.
قهرمان پرس سینه در سانحه رانندگی درگذشت
شیراز- باشگاه خبرنگاران: قهرمان آباده فارس در مسابقات پرس سینه کشور در تصادف رانندگی درگذشت.مجتبی لطفیان دارای چند مقام کشوری بود و در اثر واژگونی خودرو جان باخت.
مصدومیت 3 کارگر
تبریز- خبرنگار کیهان: ریزش صخره در کوه «عون‌بن علی» تبریز، موجب زخمی شدن 3 کارگر در حال کار شد.
به گزارش مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی امدادگران اورژانس تبریز، در پی این حادثه، در محل حاضر شده و اقدام به درمان‌های اولیه و انتقال کارگران مصدوم به بیمارستان امام رضا(ع) کردند.
واژگونی اتوبوس در شیراز
شیراز- ایسنا: مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس، گفت: واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور مرودشت به شیراز، منجر به فوت یک مسافر و مصدومیت 32 نفر دیگر شد.
عالی‌نژاد افزود: مصدومان حادثه پس از دریافت خدمات اولیه درمانی، براساس وضعیت، به بیمارستان‌های شیراز و مرودشت اعزام شدند.
از علت این حادثه گزارش دقیقی در دست نیست.
توقیف 213 هزار عدد ماده آتش‌زا
 رئيس پلیس آگاهی فارس گفت؛ در پی کسب خبری مبنی بر حمل کالای قاچاق توسط خودروهای تندرو و دپوی آنها در مکان‌های مختلف شیراز، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
سرهنگ «سیروس حیدری» افزود:‌ با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی در نهایت محل دپوی کالای قاچاق در یکی از محله‌های شیراز شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از آن مکان 213 هزار و 870 عدد انواع مواد محترقه کشف شد.
کشف مواد منفجره در معدن سنگ
 فرمانده انتظامی دوره چگنی لرستان گفت: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر نگهداری مقادیری مواد منفجره توسط فردی متخلف در یک معدن سنگ در دوره چگنی، ماموران این فرماندهی پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دست کار قرار دادند.
سرهنگ عبدی افزود: ماموران با تحقیقات به عمل آمده فرد متخلف را شناسایی و دستگیر کرده و در بازرسی از معدن سنگ مربوطه 21 کیسه مواد منفجره به مقدار یک تن کشف و ضبط شد.
وی ادامه داد: متهم همراه پرونده تحویل مراجع قضایی شد.
توقیف دانگ‌فنگ با 8 تن پوشاک
یزد- خبرنگار کیهان: فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ماموران پلیس هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه تریلی کشنده «دانگ‌فنگ» که با بارنامه جعلی «فن‌کوئل» از شهرهای جنوبی عازم شهریار بود، مشکوک شدند.سرهنگ کاکاوند افزود: ماموران پلیس ضمن انتقال خودرو مذکور به پارکینگ، در بازرسی از کانتینر این تریلی 8 هزار کیلوگرم انواع لباس‌های خارجی قاچاق و فاقد مجوز گمرکی را کشف کردند.
وی ارزش این محموله کشف شده را بیش از 6 میلیارد ریال بیان کرد و یادآور شد: در ارتباط با این کشفیات 2 نفر متهم دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شدند.
انتشار تصاویر غیراخلاقی در فضای مجازی
زاهدان- فارس: رئيس پلیس فتای سیستان و بلوچستان گفت: کارشناسان پلیس فتای استان، هنگام پایش فضای مجازی با وبلاگی مواجه شدند که در آن مدیر وبلاگ اقدام به اشاعه فرهنگ بی‌بندوباری کرده بود.
سرهنگ دوم کارآگاه حسینی‌پور افزود: ماموران اداره مبارزه با جرایم رایانه‌ای با ردگیری‌های سایبری هویت متهم را شناسایی کردند.
وی ادامه داد: متهم به این پلیس احضار شد و در تحقیقات تخصصی پلیس به تهیه وبلاگ مورد نظر و پخش تصاویر مستهجن اعتراف کرد.
جاسازی 2 کیلو هروئین در معده
فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان گفت: در پی کسب گزارشی مبنی بر اینکه یک دستگاه خودرو پژو پارس با 4 سرنشین از کرمان عازم شهرهای شمالی کشور بوده و افراد سرنشین خودرو به صورت باندی اقدام به توزیع مواد مخدر از نوع هروئین می‌کنند موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.سرهنگ مهدوی‌نیا افزود: اکیپی از ماموران با اخذ مجوز قضایی به محور تردد خودرو اعزام شده و پس از رویت خودرو اقدام به توقف آن کردند.وی ادامه داد: ماموران پلیس مواد مخدر با حس شناخت و تغییر چهره متهمان، آنها را به بیمارستان انتقال داده که پس از عکس گرفتن مشخص شد دو نفر آنها حامل مواد مخدر به صورت بلعی می‌باشند.
به گفته مهدوی‌نیا پس  از تایید پزشک مقدار یک کیلو و 85 گرم مواد مخدر از نوع هروئین از معده متهم زن و مقدار یک کیلو و 110 گرم هروئین از معده متهم مرد خارج گردید.
این مقام انتظامی ادامه داد: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده مقدماتی تحویل مقامات قضایی شدند.


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*