اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3763
تاریخ انتشار: 1393/11/27 23:14
درخواست طلاق از مرد مدلینگ-مرگ پسر 20 ساله به خاطر یک دختر-مرگ هولناک دختر جوان در شهرک ولیعصر-مرگ پسر راننده به دست دختر جوان-تریلی زن جوان را به کام مرگ فرستاد-توقیف 237 هزار لیتر سوخت قاچاق

عصرجهان:مروری بر حوادث گزارش شده در رسانه های روز دوشنبه ایران (منابع بسته خبری:سایت های خبری- مطبوعات)


درخواست طلاق از مرد مدلینگ
چندی پیش زن جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی شوهرم بدون اینکه به من بگوید در یک مجله مد به عنوان مدل عکس گرفته و عکس‌هایش نیز منتشر شده است.

زن جوان ادامه داد:وقتی عکس شوهرم را در مجله لباس دیدم خیلی تعجب کردم و انگار شوکه شدم، اصلا باور نمی‌کردم که شوهرم تا این اندازه مرا نادیده بگیرد و به من بی‌توجهی کند.

وی افزود: شوهرم چون می‌دانست که اگر موضوع را به من بگوید حتما با اینکار او مخالفت خواهم کرد برای همین بدون اطلاع من اینکار را انجام داده و این عکس‌ها را گرفته است. برای همین از وقتی متوجه این کار او شدم تصمیم به جدایی از این مرد گرفتم و به دادگاه خانواده آمدم تا درخواست طلاق بدهم.

 

محاکمه دختر جوان در دادگاه کیفری استان تهران؛
مرگ پسر راننده به دست دختر جوان
دختر جوان که در جریان درگیری با پسر جوانی او را با ضربه چاقو به قتل رسانده بود، دیروز در مقابل پنج قاضی جنایی به تشریح ماجرا پرداخت.

 

به گزارش سرویس حوادث جام نیوز به نقل از جام جم، شامگاه پنجم بهمن سال گذشته، سارا پس از گشت​زنی در خیابان ها تصمیم گرفت با تاکسی به خانه بازگردد، به همین دلیل کنار خیابان ایستاد و پسر جوانی با خودرو مقابلش توقف و او را سوار کرد. دختر پس از طی مسافتی شروع به صحبت با راننده کرد و متوجه یک دسته اسکناس و تلفن همراه مقتول شد.

 

 

دختر جوان در خیابان مفتح پول ها را برداشت و قصد داشت فرار کند که راننده متوجه ماجرا شد و با یکدیگر درگیر شدند. عابران با شنیدن صدای درگیری در اطراف خودرو جمع شدند.

 

 

سارا از کیفش چاقویی بیرون آورد و از راننده خواست اجازه دهد او برود، اما پسر جوان با قفل فرمان به طرفش حمله ور شد. سارا چاقو را به سمت پسر جوان پرت کرد و راننده غرق در خون روی زمین افتاد.

 

 

سارا تلفن همراه مقتول را از داخل خودرو برداشت و راهی خانه پدری اش در شمال کشور شد. در مسیر با برادر مقتول تماس گرفت و از او خواست به کمک برادرش برود. دو روز بعد برادر راننده با سارا تماس گرفت و مدعی شد اگر تلفن همراه را بازگرداند، برادرش از شکایت منصرف می شود. دختر جوان هم در محل قرار حاضر شد و وقتی سردی دستبند را بر دستانش احساس کرد تازه متوجه شد قاتل است و راننده جان خود را از دست داده.

 

 

با اعترافات سارا و تکمیل تحقیقات، پرونده برای محاکمه متهم به شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و سارا صبح دیروز در مقابل پنج قاضی جنایی پای میز محاکمه قرار گرفت.

 

 

در ابتدای جلسه، نماینده دادستان با تشریح کیفرخواست گفت: سارا متهم به قتل پسری به نام کوهیار و سرقت است. او در مرحله تحقیقات مدعی شده از اختلالات خلقی رنج می برد، اما گزارش پزشکی قانونی نشان داده که وی اختلال روانی ندارد و مسئول عمل خویش است.

 

سپس اولیای دم مقتول در جایگاه قرار گرفتند و برای قاتل تقاضای قصاص کردند.

 

 

قاضی اصغر عبداللهی، رییس دادگاه نیز با تفهیم اتهام به سارا از او خواست به دفاع از خود بپردازد که دختر جوان در دفاع از خود گفت: من از بیماری اختلال جنسیتی رنج می بردم و 17 سال قبل برای حفظ آبروی خانواده ام به تهران آمدم و پنج سال قبل با کسب مجوز قانونی جنسیت خود را تغییر دادم و به اسم سارا شناسنامه گرفتم. شب حادثه خانه ام را ترک کردم و به خیابان آمدم. گشتی در خیابان زدم و به دلیل سردی هوا تصمیم گرفتم به خانه بازگردم که سوار خودروی مقتول شدم. در طول مسیر متوجه دسته اسکناس شده و آن را برداشتم که بر سر این موضوع با راننده درگیر شدم و او را با ضربه چاقو کشتم.

 

 

رییس دادگاه از متهم پرسید: چرا با خودت چاقو حمل می کردی؟

 

سارا گفت: مدتی قبل از حادثه در حال عبور از خیابان بودم که چند زورگیر پول هایم را سرقت کردند. از آن روز با خودم چاقویی برداشتم تا کسی مزاحم من نشود.

 

 

دختر جوان در آخرین دفاع افزود: من فکرش را هم نمی کردم مرتکب قتل شوم. آدم سالمی نبودم، کمبود محبت و دوست داشتم. آن روز هم داشتم راه خودم را می رفتم که مقتول مقابلم قرار گرفت. حالا هم از حادثه ای که اتفاق افتاده، پشیمان هستم و درخواست گذشت دارم.

 

پس از آخرین دفاعیات متهم، قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شدند.


گزارش یک قتل؛
مرگ هولناک دختر جوان در شهرک ولیعصر/ دو گوش و بینی دختر را بریده اند
دختر ٢٠ ساله که در گوشه خیابان به طرز هولناکی به قتل رسیده بود پلیس جنایی پایتخت را با معمای پیچیده‌ای روبه‌رو کرد.
به گزارش سرویس حوادث جام نیوز به نقل از شهروند، ساعت ٨ صبح روز ٢٣ آذر ماه تلفنی مرموز ماموران کلانتری ١٥٣ شهرک ولیعصر را در برابر قتل یک دختر جوان قرار داد. مردی از پشت خط تلفن درحالی‌که پریشان بود و صدایش می‌لرزید به ماموران گفت: «درحال عبور از خیابان حسینی بودم که ناگهان با صحنه هولناکی روبه‌رو شدم. دختری جوان درحالی‌که غرق در خون بود در گوشه پیاده‌رو روی زمین افتاده بود.» با اعلام این جنایت، ماموران کلانتری بلافاصله قاضی کشیک قتل پایتخت را در جریان ماجرا قرار دادند. چند دقیقه بعد قاضی بوستان‌زاده بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی به همراه تیمی از کارآگاهان بررسی صحنه جرم به محل جنایت اعزام شدند.
جنایت عجیب در خیابان خلوت
خیابان خلوت بود و جسد نیمه‌سوخته دختر جوان روی سنگفرش‌های پیاده‌رو تصویر هولناکی داشت. غرق در خون بود. با رسیدن تیم جنایی پایتخت تحقیقات برای کشف سرنخ این جنایت هولناک آغاز شد. بررسی‌ها نشان می‌داد کمتر از ٢ ساعت از زمان وقوع قتل گذشته است. دخترک درحالی‌که یک تاپ، شلوار و یک شال به دور گردنش داشت به طرز فجیعی به قتل رسیده بود.

با بررسی جسد مشخص شد قاتل ٢ گوش و بینی قربانی‌اش را نیز بریده است. آثار ضربات چاقو روی گردنش دیده می‌شد که به احتمال زیاد همین ضربات علت اصلی مرگ دخترک بود. با تحقیقات بازپرس پرونده مشخص شد قاتل پس از اجرایی کردن جنایتش جسد دختر جوان را به آتش کشیده است. اما آثار سوختگی تنها در قسمت میانی اندام مقتول به چشم می‌خورد.

این درحالی بود که محل کشف جسد در پشت دیوار بزرگ مرکز تعویض پلاک الغدیر قرار داشت. با تکمیل تحقیقات و بررسی صحنه جرم هیچ اثری از اجزای بریده شده بدن مقتول یا آلتی که او به قتل رسیده بود کشف نشد. همین موضوع کافی بود تا پلیس با معمای پیچیده مرگ این دختر جوان روبه‌رو شود.  با دستور بازپرس بوستان‌زاده، جسد برای شناسایی هویت و علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد. تحقیقات برای روشن شدن زوایای مبهم پرونده ادامه دارد.

 

  تصادف پژو با 12 سرنشین
اصفهان- ایرنا: برخورد خودرو سواری پژو، حامل 12 سرنشین با یک دستگاه تریلر که حوالی ساعت 6 بامداد دیروز دوشنبه در جاده یزد به نائین رخ داد، 9 کشته و مجروح برجای گذاشت.
رئیس آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرستان نایین گفت: خودرو مذکور که 12 تبعه افغانستانی را در خود جای داده بود و در صندوق عقب آن نیز چند نفر جابجا شده بودند در نزدیکی نائین با یک دستگاه کامیون کشنده برخورد کرد.عبدالله سلطانی افزود: در این حادثه، راننده ایرانی سواری و دو نفر افغانی در دم کشته، 6 نفر مصدوم شدند و 3 نفر جراحت سطحی برداشتند.
حادثه رانندگی با 3 کشته
شیراز- ایرنا: فرمانده پلیس راه شهرستان فیروزآباد یکشنبه شب گفت: براثر برخورد یک دستگاه خودرو سواری کامیون با یک دستگاه کامیون فائوسه در محور فیروزآباد- شیراز در استان فارس 3 نفر از سرنشینان خودرو سواری پژو 206 در دم جان باختند.اسلام انصاری علت حادثه را سرعت زیاد و تخطی در سرعت خودرو سواری 206 اعلام کرد.
انفجار ترقه 2 قربانی گرفت
 فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: در پی تماس تلفنی مبنی بر انفجار ترقه دست‌ساز در شهر قهدریجان واحد گشت در محل حاضر و نسبت به بررسی صحنه اقدام کردند.سرهنگ نیکبخت افزود: 5 جوان در یک منزل نیمه کاره در حال ساخت ترقه‌های دستی بودند، که ناگهان بمبهای دستی منفجر شد.در این حادثه 2 نفر کشته و 3 نفر دیگر به علت سوختگی شدید به بیمارستان منتقل شدند.
کشف 720 کیلو تریاک در ایرانشهر
سرویس شهرستانها: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه تعدادی از قاچاقچیان مسلح در شهرستان ایرانشهر اقدام به دپو مقادیر قابل توجهی مواد مخدر کرده و قصد جابجایی آن را به سایر نقاط کشور دارند، بلافاصله مأموران انتظامی ایرانشهر بررسی موضوع را آغاز کردند.سرتیپ رحیمی افزود: شب دوشنبه مأموران انتظامی ایرانشهر با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از انجام اقدامات گسترده تخصصی و اشرافیت اطلاعاتی محل دپوی مواد مخدر را در ایرانشهر شناسایی کردند.وی تصریح کرد: مأموران پس از اینکه منزل مورد نظر را به طور نامحسوس تحت نظر قرار دادند با هماهنگی مراجع قضایی از محل بازرسی کردند.رحیمی ادامه داد: مأموران در بازرسی دقیق از این محل ضمن دستگیری یک قاچاقچی 720 کیلوگرم تریاک به همراه یک قبضه سلاح غیرمجاز و مقادیری مهمات مربوطه را کشف کردند.
دنده عقب به‌سوی مرگ
یزد- خبرنگار کیهان: رئیس پلیس راه استان یزد گفت: در پی دریافت خبر تصادف 4 دستگاه خودرو در محور یزد- میبد مأموران پلیس راه در محل حادثه حاضر شدند.سرهنگ مظفری افزود: در این حادثه که بین 4 دستگاه خودرو تریلی کشنده «ولوو»، کامیون ایسوزو و 2 وانت نیسان رخ داد، راننده خودرو نیسان جان خود را از دست داد و 2 تن دیگر از سرنشینان خودروها مجروح و به مراکز درمانی منتقل شدند.احمد مظفری علت این حادثه را حرکت با دنده عقب غیرضروری از سوی راننده کامیون کشنده «ولوو» اعلام کرد.
جاسازی 34 کیلو کراک در خودرو
بیرجند- واحد مرکزی خبر: فرمانده انتظامی نهبندان گفت: مأموران انتظامی ایستگاه سهل‌آباد این شهرستان روز یکشنبه هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه پژو پارس مشکوک شدند و آن را برای بازرسی متوقف کردند. سرهنگ شاهوردی افزود: در بازرسی از این خودرو 34 کیلوگرم کراک کشف و در این ارتباط 2 متهم دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

مرگ پسر 20 ساله به خاطر یک دختر
عاملان قتل آتشین جوان مشهدی دو برادر کبوترباز بودند که در توری قفس دستگیر شدند.
به گزارش سرویس حوادث جام نیوز به نقل از شهر خبر، جسد پسر 20 ساله‌ای که با ضربات چاقو به قتل رسیده و به آتش کشیده شده بود در دوراهی شترک مشهد پیدا شد.
ساعت 6 عصر 21 آذرماه پلیس در جریان جنایت هولناکی در حوالی مشهد و پل کشف‌رود قرار گرفت.
قاضی سیدجواد حسینی دستور داد تیمی از مأموران پاسگاه انتظامی هلالی مشهد وارد عمل شوند. تحقیقات میدانی نشان داد جسد متعلق به جوان 20 ساله‌ای به نام علی است که با هفت ضربه چاقو به قتل رسیده و سپس جسدش با بنزین به آتش کشیده شده است.

غلامعباس پدر قربانی در تحقیقات پلیسی گفت که خودرویش در اختیار «علی» بود و با این ادعاها 21 ساعت نگذشته بود که تیم تجسس کلانتری طبرسی شمالی مشهد خودروی قربانی را در انتهای خیابان طبرسی شمالی 29 در حالی که به آتش کشیده شده بود پیدا کرد. در این مرحله قاضی حسینی با حضور در محل دستور پیگیری تخصصی را صادر کرد و مأموران که یک گوشی تلفن همراه در خودروی سوخته پیدا کرده بودند توانستند پشت پرده جنایت هولناک را فاش کنند.

پلیس با پیگیری این سرنخ جوان 21 ساله‌ای را به نام رضا که با قربانی در تماس بود شناسایی و وی را در خیابان پنج تن 91 مشهد دستگیر کرد.
رضا راهی جز اعتراف نداشت و گفت: خودروی پراید علی را شب گذشته یکی از دوستانش به نام محراب در اختیار وی گذاشته و بعدازظهر 22 آذرماه خودرو را از وی تحویل گرفته است.

مأموران پلیس بلافاصله برای دستگیری محراب به محل زندگی وی در خیابان پنج تن اعزام شدند و محراب و برادر 20 ساله‌اش را در حالی که داخل قفس توری مشغول کبوتر بازی بود، دستگیر کردند.
با دستور حسینی خانه دو برادر کبوترباز تحت بازرسی قرار گرفت که لباس‌ها و کفش‌های خونین آنان به‌دست آمد.

مهران، برادر محراب اعتراف کرد برادرش عامل اصلی قتل علی بوده است.
جوان 22 ساله که محراب نام دارد، گفت: روز قبل دوستم خودروی پدرش را آورد و ما دختری به نام ندا را سوار کردیم، به خاطر این دختر جرو بحث‌مان شد و او را در یکی از خیابان‌های اصلی شهر پیاده کردیم.
نزدیک غروب بود که به منطقه شترک رفتیم، دعوای ما اوج گرفت و چون خیلی عصبی شده بودم با چاقو چند ضربه به شکم و پهلویش زدم و او را به قتل رساندم و جسدش را با مقداری بنزین سوزاندم. با خودرو به شهر برگشتم، آن را به دوستم رضا دادم و روز بعد خودرو را از او تحویل گرفتم و آن را آتش زدم. با این اعترافات، مأموران پلیس صبح روز 23 آذرماه ندا را نیز دستگیر و تحقیقات را از وی آغاز کردند و ندا نیز ادعاهای عامل اصلی جنایت را تأیید کرد.
واژگونی اتوبوس در محور بجنورد- شیروان
سرویس شهرستانها: رئیس پلیس راه خراسان‌شمالی گفت: صبح یکشنبه یک دستگاه اتوبوس ولوو که از شهریار به مقصد شهرستان شیروان در حرکت بود از جاده منحرف و واژگون شد.سرهنگ حسین‌زاده افزود: در این حادثه کمک  راننده اتوبوس به علت شدت جراحات وارده ناشی از واژگونی در دم فوت کرده و 5 تن از مسافران نیز به شدت مجروح و توسط عوامل امدادی به بیمارستان امام علی(ع) شهرستان بجنورد منتقل شدند.وی تصریح کرد: کارشناسان پلیس راه علت اصلی حادثه را عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی اعلام کردند.
تریلی زن جوان را به کام مرگ فرستاد
دشتستان- باشگاه خبرنگاران: تصادف یک دستگاه حامل مصالح ساختمانی با یک دستگاه خودرو سواری تیبا در محور برازجان- گناوه یک کشته و یک مجروح بر جای گذاشت.محمدعلی دهقان افزود: در این حادثه راننده تیبا که یک زن جوان بود، در دم جان داد.وی ادامه داد: خودرو تریلی پس از تصادف از مسیر منحرف شد، و با یک دستگاه پیکان وانت برخورد کرد که به مصدومیت راننده پیکان وانت انجامید.
2 کشته در برخورد کامیون‌ها
قم- خبرنگار کیهان: رئيس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم گفت: روز یکشنبه یک دستگاه کامیون ایسوزو که حامل سبدهای مرغ از مبدا تهران به سمت قم در حرکت بوده به علت تجاوز به چپ به صورت مستقیم با یک دستگاه کامیون آمیکو در مسیر مخالف برخورد کرد.سرهنگ جمشیدی‌راد افزود: هر دو راننده خودرو در دم فوت و اجساد توسط عوامل امداد به سختی از کابین خودروها خارج شد.
105 کیلو حشیش در سبد گوجه
سرویس شهرستانها: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی قم گفت: در پی رصد یک باند قاچاق مواد مخدر که یکی از شهرهای جنوبی را به مقصد استان همجوار قم ترک کرده بودند چندین اکیپ از ماموران مبارزه با مواد مخدر استان قم در محورهای مواصلاتی استان مستقر شدند.
سرهنگ بلفکه افزود: در ادامه با گستره چتر اطلاعاتی یک دستگاه کامیون با 2 سرنشین شناسایی و خودرو در جاده کاشان- قم متوقف شد.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه خودرو حامل بار گوجه فرنگی بود، جهت بررسی دقیق به پلیس مبارزه با مواد مخدر منتقل شد.
بلفکه خاطرنشان کرد: در ادامه طی بازرسی از خودرو مذکور 105 کیلوگرم حشیش در قالب 20 بسته که در زیر سبدهای گوجه جاسازی شده بود کشف و نهایتاً متهمان نیز تحویل مرجع قضایی استان شدند.
انفجار مواد آتش‌زا در کرج
کرج- واحد مرکزی خبر: بر اثر انفجار مواد محترقه در ساختمانی در کرج 2 جوان به شدت مجروح شدند.
مدیرکل سازمان آتش‌نشانی در البرز گفت: این حادثه در منطقه گلشهر کرج در طبقه ششم یک ساختمان 11 طبقه، هنگام ساخت مواد محترقه روی داد و بر اثر آن 2 مرد 24 و 35 ساله به شدت مجروح شدند.
شهبانی افزود: در این حادثه علاوه بر محل وقوع حادثه واحدهای دیگر نیز خسارت دید.وی ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان ایستگاه 110 و 123 در محل، ضمن کنترل آتش‌سوزی، مصدومان به بیمارستان منتقل شدند.
توقیف 237 هزار لیتر سوخت قاچاق
سمنان- خبرنگار کیهان: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سمنان گفت: در بازدید مشترک پلیس و بازرسان شرکت نفت از 3 واحد صنعتی در شهرستان گرمسار 237 هزار لیتر سوخت خارج از شبکه توزیع کشف و ضبط شد.سرهنگ پیوندی افزود: تحقیقات پلیس در این ارتباط ادامه دارد.

 



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*