اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3828
تاریخ انتشار: 1393/12/03 23:21
هفته پانزدهم لیگ دسته یک فوتبال:
مصاف تیم‌های «صنعت نفت آبادان» و «شهرداری تبریز» در قالب هفته پانزدهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور با پیروزی تیم میزبان همراه بود.

به گزارش عصر جهان به نقل از روابط عمومی باشگاه صنعت نفت آبادان،مسابقه از ساعت ۱۵ روز یکشنبه ۱۳۹۳/۱۲/۳ در ورزشگاه تختی شهر آبادان برگزار شد و با نتیجه ۱ بر صفر به سود تیم صنعت نفت خاتمه یافت. تک گل تیم صنعت نفت را علی عبداله‌زاده مدافع پیش تاخته این تیم در دقیقه ۷۶ با ضربه سر روی ارسال کرنر رحیم مهدی زهیوی به ثمر رساند.

محمدحسین زاهدی‌فر به همراه سعید زارع و قهرمان نجفی قضاوت مسابقه را بر عهده داشتند. رحیم مهدی زهیوی و طالب ریکانی از تیم صنعت نفت کارت زرد گرفتند.

طلایی‌پوشان تیم صنعت نفت تا پایان هفته پانزدهم مسابقات با ۸ پیروزی، ۳ تساوی، و ۲ شکست در مجموع با ۲۷ امتیاز در مکان سوم جدول رده‌بندی گروه «ب» مسابقات قرار دارند. این در حالی است که تیم‌های مس رفسنجان با ۳۱ و سیاه‌جامگان مشهد با ۲۸ امتیاز به ترتیب در جایگاه‌های اول و دوم قرار گرفته‌اند.

شاگردان «کارلوس مانوئل» در مسابقه قبلی روز یکشنبه ۱۳۹۳/۱۱/۲۶ در ورزشگاه صنایع دفاع شهر تهران به مصاف تیم «پارسه تهران» رفتند و در پایان با حساب ۳ بر ۲ پیروز شدند.

نماینده شهر آبادان در لیگ دسته اول، با تیم‌های سیاه‌جامگان مشهد، مس رفسنجان، پاس همدان، داماش گیلان، پارسه تهران، شهرداری تبریز، فولاد یزد، راهیان کرمانشاه، گل‌گهر سیرجان، شهرداری بندرعباس، و اتکای گلستان هم گروه است.

تیم صنعت نفت در مسابقه بعدی روز یکشنبه ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ در ورزشگاه شهید نصیری شهر یزد از ساعت ۱۴:۴۵ میهمان تیم «فولاد یزد» خواهد بود.

نتایج سایر مسابقات در هفته پانزدهم گروه «ب» به شرح ذیل است.

    پارسه تهران ۳ – ۰ فولاد یزد
    پاس همدان ۰ – ۲ سیاه‌جامگان مشهد
    مس رفسنجان ۱ – ۰ شهرداری بندرعباس
    راهیان کرمانشاه ۱ – ۰ شهرداری تبریز

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان

حسن هوری، محمدپور محمد، حسین بغلانی، مرتضی غلامعلی‌تبار، علی عبداله‌زاده، عباس مرداسی، محسن ربیع‌خواه، مجید خدابنده‌لو (۵۵ طالب ریکانی)، محمود داری‌زاده (۶۳ یاسر وکیلی)، رحیم مهدی زهیوی، و جهانگیر عسگری (۷۴ سیدفاخر تهامی)

    سرپرست: احمد پارو
    سرمربی: کارلوس مانوئل



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*