اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3829
تاریخ انتشار: 1393/12/03 23:25
هفته پانزدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور
در هفته پانزدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور، تیم‌های استقلال و فولاد نوین اهواز به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه مساوی به پایان رسید.

عصرجهان: دیدار تیم‌های استقلال و فولاد نوین اهواز در چارچوب هفته پانزدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور با حساب یک بر یک به پایان رسید.

حسن بیت‌سعید در دقیقه 67 این دیدار موفق شد دروازه شاگردان عادل حردانی را باز کند و مهدی سیفی در واپسین دقایق این دیدار توانست بازی را به تساوی بکشاند تا شهرآورد دسته اولی‌های اهواز با نتیجه مساوی به پایان برسد.

دیدار رفت دو تیم در تاریخ هفتم آبان ماه سال جاری، با حساب یک بر صفر به سود قرمزپوشان فولاد نوین اهواز به پایان رسیده بود.

قضاوت این دیدار بر عهده روح‌الله شریفی بود و آقایان محمد راهی و محمد هاشمی‌نسب وی را در امر قضاوت یاری کردند، روح‌الله شریفی در این دیدار عقیل کعبی و ادریس کوچکی را از تیم فولاد نوین با کارت زرد خود جریمه کرد.

با این وجود فولادنوینی‌ها همچنان با 29 امتیاز و فاصله چهار امتیازی از تیم نساجی مازندران در صدر جدول گروه الف قرار دارند.

استقلال اهواز نیز با کسب این تساوی فاصله خود را از سایر مدعیان بیشتر کرد و با 22 امتیاز به رده پنجم جدول رده بندی مسابقات لیگ دسته اول در گروه اول نزول پیدا کرد.

آبی پوشان در هفته آینده این رقابت‌ها، روز یکشنبه دهم اسفند ماه به کرمان سفر می کنند تا یک دیدار سخت را رو در روی مس برگزار کنند و فولاد نوین در همین روز در اهواز از فجر سپاسی شیراز پذیرایی می‌کند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*