اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3850
تاریخ انتشار: 1393/12/05 23:11
رئیس سازمان سینمایی :
حجت‌الله ایوبی گفت: با این همه سینمادوست و سینماگر نباید این وضع سینما باشد، امروز وقت بلند شدن است.

عصرجهان: حجت‌الله ایوبی دوشنبه شب در اختتامیه پنجاه و دومین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان اروند، با بیان اینکه آبادان سابقه درخشانی در سینما داشته و دارد به همین دلیل فکر می‌کنم در کل استان خوزستان به ویژه آبادان، سینما یک مطالبه است، اظهار کرد: از اینکه جشنواره‌هایی مانند سینمای جوان اروند در استان‌ها برگزار می‌شود خوشحال هستم.

وی افزود: بر اساس خبرهایی که دارم استقبال مردم و قشر جوان از پنجاه و دومین جشنواره سینمای جوان اروند بسیار خوب بوده و از جامعه سینما بی‌نهایت سپاسگزارم که این جشنواره را جدی گرفتند.

ایوبی با اظهار تاسف از اینکه آبادان زمانی 27 سینما داشته و الان به یک سینما رسیده است‌، تصریح کرد: با این همه سینمادوست و سینماگر نباید این وضع سینما باشد، امروز وقت بلند شدن است.

رئیس سازمان سینمایی با اشاره به اینکه در چند ماه گذشته یکی از برنامه‌های درخشان انجمن سینمای جوانان، جشنواره‌های استانی بود گفت: آرزوی ما این بود که تمرکززدایی کنیم و عدالت فرهنگی شعارمان بوده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر بخشی از سینماگران در آبادان هستند و بخش عمده‌ای در جشنواره‌ای که در اهواز در حال برگزاری است حضور دارند.

ایوبی در پایان عنوان کرد: در پنجاه و دومین جشنواره منطقه سینمای جوان اروند آثار رضایت در چهره اهالی سینما کاملا مشهود است و به این موضوع افتخار می‌کنیم.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*