اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3864
تاریخ انتشار: 1393/12/07 23:17
تیم ایرانیان گچساران با 26 امتیاز در رده نخست، تیم فولاد با 25 امتیاز در رده دوم و تیم پرسپولیس چرام هم با 24 امتیاز در رده سوم قرار دارد.

عصرجهان:سید پرویز موسوی عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان این که در برگزاری مسابقات سوپر لیگ فوتبال کهگیلویه و بویراحمد آن‌چه که بیش از همه برای ما اهمیت دارد برقراری نظم است، اظهار کرد: نظم در برگزاری مسابقات لیگ برتر استان برقرار است.

این مسئول گفت: اگر مسابقات استانی به خصوص لیگ برتر فوتبال با کیفیت برگزار شوند فوتبال استان از این رهگذر پیشرفت بیشتری خواهد داشت و از دل این لیگ می‌توان بازیکنان مورد نظر را به تیم‌های بزرگ و عرصه‌های ملی معرفی کرد.

وی افزود: در هفته پانزدهم این مسابقات بازی‌هایی برگزار شد که در آن تیم‌های ایرانیان گچساران و پرسپولیس چرام به نتیجه مساوی بدون گل دست یافتند.

موسوی ادامه داد: فولاد یاسوج با نتیجه سه بر یک بر تیم استقلال دهدشت غلبه کرد و در همین چارچوب تیم المپیک یاسوج با نتیجه 4 بر سه بر تیم پیام همشهری خود غلبه کرد.

وی گفت: شهید بهزادی بهمئی هم با سه گل از ابوذر باشت شکست خورد و به این ترتیب تا پایان هفته پانزدهم این مسابقات تیم ایرانیان گچساران با 26 امتیاز در رده نخست، تیم فولاد با 25 امتیاز در رده دوم و تیم پرسپولیس چرام هم با 24 امتیاز در رده سوم قرار دارد.



کانال تلگرام عصر جهان


فوتبالی
|
Iran, Islamic Republic of
|
1393/12/08 00:42
  +1

  -0
پاسخ
اقای موسوی این لیگ تا الان بیش از چندین دوره برگزار شده و تا حالا هیچ خروجی به جز اینکه پول ورزشکاران بدبخت به جیب هیات فوتبال رفته نداشته
بهتره به جای خیلی از کارهاتون یه فکر اصولی کنید و به رده ها اهمیت بدهید و فوتبال پایه
حق
|
Iran, Islamic Republic of
|
1393/12/08 22:07
  +1

  -0
پاسخ
اقاد موسوی مدیریت نادرست و مصلحتی شما در شهرستان ها عامل اصلی بد بختی و ناتوانی استان در فوتبال کشور هست شهر لیکک و فوتبال ان ارث پدری کسی نیست که 20سال است تغییر نکرده دریغ از یک بازیکن خروجی و....اقای موسوی لطفا مدیریت خود را با تغییرات به جا و عادلانه درست فرمایید

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*