اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3919
تاریخ انتشار: 1393/12/12 23:58
مدیرعامل آب و فاضلاب کشور مطرح کرد:
حمیدرضا جانباز افزود: با برنامه‌ریزی که داریم پیش‌بینی می‌شود در یک برنامه 5 ساله مشکلات آب در این شهرستان حل شود و آب با کیفیت بالا به دست مردم برسد.

عصرجهان:ظهر امروز مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در نشست مسئولان استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات فرمانداری بهمئی اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های وزارت نیرو در تعریف پروژه‌ها و تنظیم اعتبارات سالانه عدالت و توازن توسعه است.

حمیدرضا جانباز ادامه داد: اگر قرار باشد کشور ما به توسعه واقعی برسد باید توزان همه‌جانبه داشته باشد و استان‌های محروم به متوسط کشور برسند که این کار در برنامه‌ریزی وزارت نیرو قرار دارد.

وی افزود: این اهداف به کمک سازمان برنامه و بودجه و حمایت‌های مجلس نیاز دارد، که بخش عمده‌ای از سفر امروز بررسی پروژه‌های آبرسانی به شهر لیکک و روستاهای اطراف است که مرهون زحمات و پیگیری‌های مکرر نماینده شهرستان بهمئی در مجلس بود.

جانباز عنوان کرد: با توجه به اهمیت پروژه آبرسانی شهر لیکک از سد کوثر امسال اعتبارات این پروژه را به 3 برابر افزایش دادیم که در نظر داریم از محل اعتبارات فاینانس و ردیف‌های مختلف برای این پروژه اعتبار ملی در نظر بگیریم.

این مسئول متذکر شد: شرکت‌های آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش تامین آب کوتاه‌مدت و حفر و بهسازی چاه‌ها و نصب آب شیرین‌کن اقدامات خوبی داشتند.

جانباز توضیح داد: تلاش می‌کنیم در یک دوره کوتاه‌مدت 2 ساله وضعیت آب شهرستان‌های جنوبی استان کهگیلویه و بویراحمد را به متوسط استانی و استان را به متوسط کشور برسانیم.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور بیان داشت: هرچند که برای الحاق شهرستان بهمئی به خوزستان باید وزارت کشور تصمیم بگیرد اما از لحاظ حساسیت در تامین منابع آبی آبرسانی به این منطقه جزو اولویت‌های اصلی استان کهگیلویه و بویراحمد است و در صورت الحاق به خوزستان قطعا جز اولویت‌های اصلی آن استان نخواهد بود.

این مسئول در پایان تشریح کرد: با برنامه‌ریزی که داریم پیش‌بینی می‌شود در یک برنامه 5 ساله مشکلات آب در این شهرستان حل شود و آب با کیفیت بالا به دست مردم برسد.منبع:فارس



کانال تلگرام عصر جهان


افتخاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
1393/12/13 07:42
  +2

  -0
پاسخ
ایشان بی خود کرد این حرف را زد وظیفه دولت آبرسانی به تمام مردم ایران است
بهمئی
|
Iran, Islamic Republic of
|
1393/12/13 10:04
  +2

  -0
پاسخ
بهمئی را تهدید می کند.ما خواهان الحق به خوزستان هستیم
یه افتخاری دیگه
|
Iran, Islamic Republic of
|
1393/12/13 19:19
  +1

  -0
پاسخ
ضمن احترام به مدیر عامل محترم وظیفه دولت آبرسانی به همه مردمه

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*