اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3921
تاریخ انتشار: 1393/12/13 15:28
ظهر امروز ظهر آئین تکریم و معارفه مدیران قبلی و فعلی فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

عصرجهان:ظهر امروز ظهر و با حضور حسین نوش‌آبادی معاون حقوقی و پارلمانی و امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فتاح محمدی معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل امور اجتماعی استاندار و جمعی از مسئولان کشوری و استانی آئین تکریم و معارفه مدیران قبلی و فعلی فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در این آئین از خدمات امین کمالوندی سپاسگزاری شد و با حکم علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد رضا دهبانی‌پور سکان‌دار فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد شد.
رضا دهبانی‌پور قبل از ایراد سخن با فرا خواندن مدیرکل سابق برای حضور در جایگاه اظهار کرد: با این کار به‌دنبال شکستن برخی از سنت‌های نادرست گذشته بودم که مدیران گذشته به خوبی بدرقه نمی‌شدند.

وی افزود: دلیل کار این بود که نشان دهیم در بدرقه مدیران غیربومی باید از خدمات آن‌ها به نحو خوبی قدردانی کرد و دلیل دیگر اینکه رویکرد من در ارشاد اسلامی، رویکردی دانشگاهی است چرا که از متن دانشگاه به حوزه فرهنگ آمده‌ام.
دهبانی‌پور در ادامه اظهارات خود با بیان اینکه در خدمت همه تشکل‌ها و انجمن‌های فرهنگی و هنری استان هستم، افزود: امروز توسعه فرهنگی در جامعه به توسعه اقتصادی هم کمک می‌کند و زیربنای تمامی توسعه‌ها توسعه فرهنگی است که همه لازم است در راه توسعه و شکوفایی آن دست در دست هم تلاش داشته باشیم.
شایان ذکر است دکتر رضا دهبانی‌پور دانش‌آموخته حقوق و روابط بین‌الملل در مقطع دکترا و عضو هیئت علمی دانشگاه یاسوج بوده که ریاست مرکز عالی فرهنگیان استان، شوراهای روستایی جهاد سازندگی بهمئی را در کارنامه کاری خود دارد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*