اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3941
تاریخ انتشار: 1393/12/16 18:31
مدیر کل بنیاد مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:
ابراهیم فرزانه افزود: بسیاری از مشکلات مردم در یک مراجعه کوچک قابل حل خواهد بود این سفرها کمک‌ می‌کند تا مردم سریعتر بتوانند درخواست‌های خود را پیگیری و به نتیجه برسانند.

عصرجهان: ابراهیم فرزانه بعد از ظهر امروز در جلسه طرح خدمت‌رسانی مستقیم مسئولان به مردم در شهرستان لنده با اشاره به سیاست‌ها و اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: بنیاد مسکن در راستای وظایف ذاتی خود و ارائه خدمات به مردم در سطح شهرها و روستاها با تلاش و پیگیری شبانه‌روزی درصدد جلب رضایت عمومی مردم است.

وی در ادامه با اشاره به اهداف سفر خود به شهرستان لنده افزود: یکی از مهمترین برنامه‌های دولت تدبیر و امید بررسی مشکلات مردم توسط مسئولان استانی در شهرستان‌ها است.

مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این اقدام بسیار خوب دولت باعث کاهش رفت و آمدها و هزینه‌های مردم و تسریع در روند اجرای پرونده‌ها و برطرف شدن مشکلات آن‌ها خواهد شد.

فرزانه افزود: با توجه به وجود مشکلات مختلف در شهرستان‌ها مجموعه اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به همراه معاونان تخصصی خود با حضور در سطح شهرستان‌ها به بررسی مشکلات مردم می‌پردازند و تصمیمات لازم در این خصوص را لحاظ می‌کنند.

وی بیان کرد: بسیاری از مشکلات مردم در یک مراجعه کوچک قابل حل خواهد بود این سفرها کمک‌ می‌کند تا مردم سریعتر بتوانند درخواست‌های خود را پیگیری و به نتیجه برسانند.

مدیر کل بنیاد مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خدماتی که در این سفرهای داخل استانی ارائه می‌شود معمولاً پیرامون « تغییر کاربری، درخواست وام و تسهلات مسکن و ...» بوده که امیدواریم بتوانیم خدمات ارزشمندی را به مردم ارائه کنیم.

فرزانه در ادامه با اشاره به اقدامات بنیاد مسکن در سطح استان گفت: ساماندهی و بهسازی ساختمان‌های روستایی و اجرای طرح هادی در روستاهای داری 20 خانوار به بالای یکی از مهمترین اقدامات این بنیاد بوده که در سطح استان در حال اجرا می‌باشد.

وی افزود: بررسی روند اجرایی طرح هادی در روستاها از برنامه‌های سفر یک روزه به شهرستان‌ها می‌باشد که با حضور کارشناسان امر انجام خواهد شد.

فرزانه در ادامه در خصوص اجرای طرح هادی روستاها در شهرستان لنده گفت: در سال جاری تعدادی از روستاهای شهرستان لنده با همکاری فرماندار و بخشداران و دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها اجرایی شده که امیدواریم در کمیته برنامه‌ریزی سال جدید اعتبارات بیشتری در این خصوص به شهرستان لنده اختصاص یابد تا بتوانیم روستاهای بیشتری را از نعمت عمران و آبادانی و خدمات نظام جمهوری اسلامی بیش از پیش بهره‌مند سازیم.

این مسئول استانی در خصوص محدودیت اعتبارات داخلی بنیاد مسکن افزود: با توجه به محدودیت‌های مالی و اعتباری و شرایط اقتصادی کشور امیدواریم که در سال جدید از منابع اعتباری از جمله ماده 180، اعتبارات ملی و استانی تخصیص‌های بهتری نسبت به سال‌های گذشته برای شهرستان لنده در نظر گرفته و به اجرای طرح‌های مختلف بپردازیم.

فرزانه در ادامه به عدم استقرار نمایندگی بنیاد مسکن در شهرستان لنده اشاره و گفت: با هماهنگی اداره بنیاد مسکن کهگیلویه، نمایندگی این بنیاد در سال جدید در این شهرستان ولو با حضور یک کارشناس راه‌اندازی خواهد شد که این هم مستلزم همکاری فرماندار محترم شهرستان می‌باشد.

وی در ادامه با اشاره به روند کند صدور سند در شهرستان‌ها یادآور شد: ادارات ثبت اسناد در شهرستان‌ها هیچ‌گونه همکاری با بنیاد ندارد و در انجام وظایف خود عذر و بهانه‌هایی همچون کمبود نبرو را می‌اورند که این باعث تعلل در صدور اسناد می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد افزود: تعلل در انجام و صدور اسناد هزینه‌هایی همچون افزایش سالانه قیمت و هزینه‌ بهای ثبت و ... را برای مردم به همراه دارد که باعث نارضایتی مردم می‌شود.

در پایان این جلسه مدیر کل بنیاد مسکن و معاونین وی به بررسی مشکلات مردم پرداختند.
لینک خبر



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*