اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3960
تاریخ انتشار: 1393/12/18 15:02
دهبانی‌پور، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا، از امام جمعه شهر یاسوج و رئیس شورای فرهنگ عمومی استان به خاطر حضور در جمع کارکنان اداره کل تشکر و قدردانی نمود.

به گزارش عصرجهان،روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دکتر هبانی‌پور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کارکنان اداره کل در دیداری صمیمی با حجت الاسلام و المسلمین حسینی امام جمعه یاسوج دیدار و گفتگو کردند.
در این جلسه ابتدا دهبانی‌پور، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا، از امام جمعه شهر یاسوج و رئیس شورای فرهنگ عمومی استان به خاطر حضور در جمع کارکنان اداره کل تشکر و قدردانی نمود.
ایشان گفت: به دلیل اینکه به تازگی مسئولیت مدیریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان را بر عهده گرفته نیازمند رهنمود‌ها و توصیه‌های عالمانه روحانیت معزز می‌باشد.
سپس حجت الاسلام و المسلمین حسینی بعد از تبریک و آرزوی توفیق برای مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد بیان نمود، یکی از خصلت‌های مهم هر جامعه زنده‌ای را پویایی فرهنگ آنجامعه دانست واضافه نمود همه ما مدیون نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی هستیم به همین خاطر اگر شبانه روزی تلاش و همت به خرج دهیم و در خدمت نظام باشیم باز هم این دین ادا نمی‌شود



کانال تلگرام عصر جهان


محمدی
|
Iran
|
1393/12/19 13:09
  +0

  -0
پاسخ
درود بر برادر توانمند و انقلابی دکتر رضا دهبانی

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*