اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3981
تاریخ انتشار: 1393/12/21 10:52
در حال حاضر تنها مظنون این پرونده فراری است و پلیس تلاش می‌کند تا با کشف ردپایی از این مرد او را بازداشت و بازجویی‌ها را برای روشن‌شدن انگیزه قتل آغاز کند.
جامعه > حوادث - شرق نوشت:

کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی ایلام شامگاه شنبه از کشف اجساد سه‌نفر در منطقه‌ای خلوت و کم‌تردد مطلع شدند و بعد از حضور در محل تحقیقات خود را آغاز کردند. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد هر سه‌نفر با ضربات چاقو کشته شده‌اند و به احتمال زیاد جنایت کار یک نفر است. ماموران در جریان تفحص‌های پلیسی پی بردند مقتولان پدر خانواده و دو فرزند او هستند. سپس اجساد قربانیان بعد از بازرسی صحنه جرم و جمع‌آوری سرنخ‌های موجود برای تعیین علت دقیق مرگ این افراد به پزشکی‌قانونی منتقل شد.
تمامی شواهد حکایت از آن داشت که این سه‌نفر قربانی کینه‌جویی شده‌اند به همین دلیل بازجویی از اعضای خانواده مقتولان از همان ابتدا در دستور کار قرار گرفت و افسران جنایی بعد از انجام پرس‌وجوهای لازم پی بردند داماد خانواده با آنها اختلافات شدیدی داشت و به احتمال زیاد جنایت توسط او انجام شده است. این فرضیه زمانی قوت گرفت که پلیس پی برد این مرد از زمان کشته‌شدن اعضای خانواده همسرش متواری شده است. به این ترتیب کارآگاهان به تحقیقات خود ادامه دادند و به این نتیجه رسیدند که متهم هر یک از مقتولان را به بهانه‌ای و به‌صورت جداگانه از خانه‌شان بیرون کشانده و سپس آنها را به قتل رسانده و اجساد را منتقل کرده است.
بنابر این گزارش در حال حاضر تنها مظنون این پرونده فراری است و پلیس تلاش می‌کند تا با کشف ردپایی از این مرد او را بازداشت و بازجویی‌ها را برای روشن‌شدن انگیزه قتل آغاز کند. سرهنگ حسن سماواتی، جانشین انتظامی استان ایلام در این‌باره گفت: پلیس با دستور مراجع قضایی به‌صورت جدی در پی دستگیری متهم به قتل است.



کانال تلگرام عصر جهان


امیری
|
Iran
|
1393/12/21 11:00
  +1

  -0
پاسخ
هرکس دیدش قبل ازدادگاه بکشش

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*