اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3989
تاریخ انتشار: 1393/12/22 19:14
در هفته پایانی این مسابقات تیم ابوذر باشت با نتیجه ۴ بر یک پیام یاسوج را شکست داد - فولاد یاسوج نیز در یک بازی پرگل با نتیجه ۷ بر ۶ شهدای جلیل را از پیش‌رو برداشت.

یعقوب جان افزا /به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان، در پایان مسابقات سوپرلیگ فوتبال استان نماینده باشت به قهرمانی رسید تیم فوتبال ابوذر باشت با رقابتی سخت با دیگر تیم‌ها به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات رسید و نماینده فصل اینده استان در زیرگروه کشور شد
 در هفته پایانی این مسابقات تیم ابوذر باشت با نتیجه ۴ بر یک پیام یاسوج را شکست داد- فولاد یاسوج نیز در یک بازی پرگل با نتیجه ۷ بر ۶ شهدای جلیل را از پیش‌رو برداشت.

بنا به همین گزارسش پرسپولیس چرام با نتیجه ۳ بر دو ایران زمین بهمئی را مغلوب کرد و در همین هفته استقلال دهدشت و ایرانیان گچساران به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافتند.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص هم اظهار داشتند: با پایان بازی‌ها در هفته آخر مسابقات سوپرلیگ فوتبال کهگیلویه و بویراحمد، تیم ابوذر باشت با ۳۰ امتیاز و در امتیازی برابر با ایرانیان گچساران تنها به لطف تفاضل گل بیشتر به مقام نخست بالا‌ترین سطح از فوتبال کهگیلویه و بویراحمد دست یافت.
وی در پایان به جدول رده‌بندی این مسابقات اشاره کرد و متذکر شد: تیم‌های شهدای جلیل و شهید بهزادی بهمئی به لیگ دسته اول فوتبال استان سقوط کردند و تیم‌های پرسپولیس دیشموک و شهرداری پاتاوه با قهرمانی و نایب قهرمانی در لیگ دسته اول به مسابقات سوپرلیگ استان راه یافتند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*