اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4029
تاریخ انتشار: 1393/12/27 00:57
فرمانده ناحیه انتظامی استان خوزستان گفت: آتش گرفتن خودروی پلیس اهواز در ورزشگاه الغدیر این شهر عمدی نبوده است.

عصر جهان: سردار محمدرضا اسحاقی سه شنبه شب در این خصوص گفت: یک دستگاه خودروی پلیس اهواز که در کنار یکی از درهای خروجی ورزشگاه الغدیر این شهر پارک بوده است عصر سه شنبه در هنگام خروج تماشاگران دچار حریق شد.
وی افزود: آتش سوزی این خودرو زمانی اتفاق افتاد که ظاهرا یک تماشاگر سهوی ترقه‌ای را پرتاب می‌کند که پس از برخورد با خودروی مزبور و شکسته شدن شیشه و در‌‌نهایت نفوذ به داخل صندلی خودرو دچار حریق می‌شود.
وی اضافه کرد: هیچگونه برخورد و یا درگیری بین پلیس و تماشاگران نبوده و عمدی بودن این آتش سوزی تایید نمی‌شود.
وی گفت: تماشاگران فهیم خوزستانی بعد از بازی فولاد و الهلال عربستان با آرامش کامل و بصورت معمولی ورزشگاه را ترک کردند.
سردار اسحاقی اضافه کرد: تاکنون هیچ فردی در این زمینه دستگیر نشده است اما موضوع در حال بررسی دقیق می‌باشد.
مسابقه فوتبال تیمهای فولاد خوزستان و الهلال عربستان عصر سه شنبه در ورزشگاه الغدیر اهواز در چارچوب مسابقات قهرمانی باشگاههای آسیا برگزار شد. این مسابقه با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت. اعضای تیم عربستانی الهلال ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه از طریق فرودگاه اهواز به کشورشان بازگشتند.منبع/ایرنا

البته برخی از سایت های ورزشی همانند سایت طرفداری گزارش دادند پس از پایان دیدار فولاد و الهلال، عده‌ای تماشاگرنما با نیروهای زحمت کش انتظامی و حفاظت فیزیکی ورزشگاه درگیر شدند. پس از این درگیری بود که حواشی ورزشگاه غدیر اهواز شاهد خشونتی بی‌سابقه بود. در این درگیری‌ها بارانی از سنگ بر سر سایر هواداران و نیروی انتظامی روانه شد.

لینک خبر



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*