اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4131
تاریخ انتشار: 1394/01/10 16:50
جنازه مرد غرق شده در رودخانه دز دزفول پیدا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان،، مدیر سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی دزفول در این ارتباط به خبر نگاران  گفت: در تماسی از سوی یک شهروند با این سازمان مبنی بر روئیت جنازه مردی در کنار ستون پل شریعتی در رودخانه دز داده شد که ستاد فرماندهی عملیات به سرعت تیم نجات غریق را به محل مورد نظر فرستاد و جنازه کشف شده را از رودخانه بیرون کشیده و به سردخانه منتقل کردند.
عبدالحسین معظم‌فر اظهار داشت: فرد غرق شده اهل کرمانشاه و ساکن فعلی استان اصفهان و می‌ه‌مان نوروزی دزفول بود که متاسفانه روز چهارشنبه پنجم فروردین در هنگام بازدید از آسیاب‌های قدیمی واقع در مجموعه تفریحی علی‌کله به دلیل بی‌احتیاطی به درون آب افتاد و غرق شد.
وی خاطرنشان کرد: از لحظه گزارش حادثه به آتش‌نشانی، نیروهای امدادی گشت‌زنی و غواصی در رودخانه را آغاز کردند ولی به دلیل گل‌آلود بودن آب رودخانه در اثر بارندگی‌های اخیر نتیجه‌ای حاصل نشد.
مدیر سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی دزفول یادآور شد: ادامه گشت‌زنی برای امروز نیز در دستور کارمان بود که با پایین آمدن دبی رودخانه جنازه به سطح آب آمد و توسط اهالی روئیت شد که پس از مطلع شدن آتش‌نشانان اقدام به بیرون آوردن جنازه و انتقال آن به سردخانه کردند.




کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*