اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4134
تاریخ انتشار: 1394/01/11 02:12
مدیر آموزش و پرورش کهگیلویه افزود: اطلاع‌رسانی مورد نیاز با نصب بنر در سطح شهر، توزیع بروشور در پایگاه‌های نوروزی و هماهنگی با میراث فرهنگی در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان از دهدشت، جلسه ارزیابی عملکرد ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان کهگیلویه امشب با حضور مسئول بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان کمیته‌های اجرایی ستاد در سالن کنفرانس فرمانداری دهدشت برگزار شد.
سید لطف‌الله فروزان در این جلسه با اشاره به شرح وظایف ارجاعی به کمیته خدمات اسکان و رفاه مسافران نوروزی اظهار کرد: تعداد هشت آموزشگاه درجه‌بندی شده با ۶۵ کلاس درس جهت اسکان مسافران فرهنگی و غیرفرهنگی در نظر گرفته شده است.
مدیر آموزش و پرورش کهگیلویه تصریح افزود: آموزشگاه‌های محل اسکان در سه گروه شامل
سویت‌های مجهز، نیمه‌ مجهز و فاقد امکانات خاص درجه‌بندی شده و در اختیار مسافران قرار داده می‌شود.
فروزان با بیان اینکه در جهت جلب رضایت مسافران نرخ در نظر گرفته شده برای اسکان کمتر از قیمت مصوب وزارتخانه است، افزود: اطلاع‌رسانی مورد نیاز با نصب بنر در سطح شهر، توزیع بروشور در پایگاه‌های نوروزی و هماهنگی با میراث فرهنگی در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.
وی وضعیت امنیت مدارس در نظر گرفته شده برای اسکان را به لحاظ امنیت مطلوب خواند و گفت: با توزیع فرم نظرسنجی هر جا مشکلی گزارش شد در اسرع وقت نسبت به رفع نقص اقدام لازم صورت گرفته است.
این مسئول استقبال اسکان در مدارس نسبت به سال گذشته را ضعیف و با ۳۰ درصد کاهش ارباب رجوع عنوان و با اشاره به اسکان مسافران در پارک‌ها تصریح کرد: تاکنون یک‌هزار و ۷۰۰ نفر شامل ۲۶۷ خانوار فرهنگی و ۶۸ خانوار غیرفرهنگی در محل‌های تعیین شده از سوی آموزش و پرورش شهرستان اسکان داده شده است.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*