اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4242
تاریخ انتشار: 1394/01/19 23:52
هفته چهارم ليگ قهرمانان آسيا
تيم فولاد خوزستان در حالي در آغاز دور برگشت رقابت هاي گروهي ليگ قهرمانان آسيا به مصاف الهلال عربستان مي رود که با يک امتياز کمتر از اين تيم در رتبه سوم جدول گروه سوم جاخوش کرده

به گزارش "ورزش سه"، تیم فولاد خوزستان، بازی رفت خود با الهلالی ها را در اهواز با تساوی بدون گل به پایان برد. باید دید آیا سرخپوشان خوزستانی می توانند همانند تیم نفت تهران یک تیم عربستانی دیگر را در خانه خودشان زمین گیر کنند.

هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا 2015– ورزشگاه ملک فهد ریاض

داور: توما ماساکی (ژاپن)    کمک ها: ناگی توشیوکی (ژاپن)، اوچی شینجی (ژاپن)

فولاد ایران: علیرضا سلیمی، یوسف وکیا، لئونارد مساریچ، احمد آل نعمه، امید خالدی، بهمن کامل، ماتیاس چاگو، ساسان انصاری، اسماعیل شریفات، آلویس نونگ و محمد قاضی
سرمربی: دراگان اسکوچیچ

الهلال عربستان: خالد شراحیلی، یاسر الشهرانی، رودریگو دیگائو، کواک تائه هو، عبدالله الزوری، محمد جحفلی، عبدالعزیز الدوسری، فیصل درویش، تیاگو نه وز، سالم الدوسری و ناصر الشمرانی
سرمربی: جورجیوس دونیس

شرح گل ها: 1 - 0 (الهلال عربستان): عربستانی ها خیلی زود و در آغاز نیمه دوم، یعنی در دقیقه 46 فولادی ها را غافلگیر کردند و الدوساری از جناح راست حرکتی سریعی را آغاز کرد و در نهایت توپی تند و تیزی را به سمت دروازه فولادی ها فرستاد تا کاپیتان این تیم یعنی ناصر الشمرانی با ضربه سر دروازه این تیم را باز کند.


شرح نیمه اول:
فولادی ها در نیمه اول این بازی نتوانستند راهی به سوی دروازه الهلالی ها پیدا کنند و این نیمه را همانند بازی رفت با این تیم با تساوی بدون گل پایان برد.

سرخ پوشان اهوازی که اکنون لوکوموتیو تاشکند را پس از پیروزی حیرت انگیز امروزشان بالای سر خود می بینند احتمالا در نیمه دوم تمام تلاش خود را می کنند تا بتوانند از روزنه ای در بین مدافعان الهلال باز کنند و با باز کردن دروازه این تیم، رتبه چهارمی خود را در جدول بهبود بخشند.

فولاد در تنها موقعیت خطرناک خود در این نیمه نیز می توانست توسط شریفات به این امر دست پیدا کند که در آن موفق نبود. این بازی در صورت تساوی دو تیم چهارمین تساوی پی در پی آنها در بازی های لیگ قهرمانان آسیا 2015 خواهد بود.

دقایق حساس:
دقیقه 16 – اولین حمله جدی این بازی توسط الهلالی ها رقم خورد و توپ ارسالی آنها با خروج سریع سلیمی مهار شد.

دقیقه 30 – حرکت شریفات از سمت راست محوطه جریمه الهلالی ها، موقعیت خوبی را نصیب وی کرد و ضربه خطرناک او با فاصله کمی از کنار دروازه الهلال بیرون رفت.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*