اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4259
تاریخ انتشار: 1394/01/20 22:16
هفته یازدهم لیگ حرفه‌ای بسکتبال کشور:
پتروشیمی بندر امام موفق شد در چارچوب هفته یازدهم لیگ حرفه‌ای بسکتبال کشور، می‌ه‌مان خود نفت آبادان را از پیش روی بردارد.

عصرجهان: هفته یازدهم لیگ حرفه‌ای بسکتبال کشور امروز پیگیری شد و در ماهشهر شهرآورد خوزستان را پتروشیمی موفق شد به سود خود به پایان ببرد،

در این دیدار ابتدا پترو نبض میدان را در دست گرفت و موفق شد با ۱۱ امتیاز از حریف خود پیشی گیرد، اما رفته رفته نفتی‌ها خود را در زمین مسابقه یافتند و توانستند روی روند امتیاز گیری افتاده و خود را به حریف نزدیک کنند، سرانجام شرایط میزبانی و تجربه پترو باعث شد تا این تیم زمان اول این مسابقه را با حساب ۱۷ بر ۱۲ به سود خود پایان ببرد.

در کوار‌تر دوم نیز روند امتیاز گیری دو تیم تغییر چندانی نداشت و ماهشهری‌ها توانستند با یک بازی بر‌تر اختلافی ۱۲ امتیازی را رقم زنند و نیمه اول را با حساب ۴۱ بر ۲۹ به سود خود به پایان ببرند.

در آغاز نیمه دوم و کوار‌تر سوم این دیدار نفت بازی را بهتر آغاز کرد انا اختلاف امتیاز دو تیم همچنان دو رقمی ماند تا اینکه سرعت بازی افزایش یافت و می‌ه‌مان فاصله امتیازی خود را با پترو کمتر کرد، اما در ‌‌نهایت بازی طوفانی در وقت سوم را باز هم پترو به سود خود به پایان برد و نتیجه را به رقم ۶۱ بر ۵۰ رساند.

کوار‌تر پایانی نیز بسیار پر افت و خیز آغاز شد و دو تیم در اندیشه‌ای متفاوت سعی در بهبود وضعیت خود بودند، اما همچنان پترو بود که برتری خود بر نفت آبادان دیکته کرد و در ‌‌نهایت این دیدار را با حساب ۸۸ بر ۶۸ به سود خود به پایان برد.منبع:فارس



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*