اخبار عمومی
اعلام وصول 2
42621
تاریخ انتشار: 1395/05/21 13:51
رئیس بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج از افتتاح سه بخش فوق‌تخصصی قلب بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج در سفر هیأت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، فرزاد وفایی صبح امروز در نشست خبری  با اصحاب رسانه با اشاره به افتتاح پروژه‌های بیمارستان امام سجاد (ع) در بیمارستان امام سجاد (ع) از بهره‌برداری سه پروژه جراحی اتاق عمل، بخش آنژیوگرافی و بخش مراقبت‌های ویژه جراحی قلب با هزینه ای بالغ بر 15 میلیارد و 52 میلیون تومان در سفر هیأت دولت به استان خبر داد.
رئیس بیمارستان امام سجاد یاسوج با بیان اینکه طی سه سال گذشته 18 پرسنل برای آموزش سه بخش آموزش دیدند، گفت: قریب به 43 نیروی متخصص در این سه بخش مشغول به خدمت خواهند بود.
این مسؤول ادامه داد: متراژ اتاق عمل قلب که شامل دو اتاق عمل است به متراژ 185 متر مربع، آنژیوگرافی 246 متر مربع و مراقبت‌های ویژه با شش تخت به متراژ 302 متر مربع به بهره‌برداری می‌رسد.
رئیس بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج به میزان اعتبارات هزینه شده در این سه بخش اشاره کرد و گفت: هزینه‌های عمرانی اتاق عمل 3 میلیارد و 570 میلیون تومان، آنژیوگرافی 4 میلیارد تومان، بخش مراقبت‌های ویژه 288 میلیون تومان است.
وفایی اذعان کرد: تجهیزات پزشکی اتاق عمل یک میلیارد و 100 میلیون تومان، آنژیوگرافی 5 میلیارد و 500 میلیون و بخش مراقبت‌های ویژه قلب 595 میلیون تومان است.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان


ناشناس
|
Denmark
|
1395/05/22 04:02
  +0

  -0
پاسخ
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
استادیوم تختی یاسوج تنها مکان جمع‌آوری نامه‌های مردمی در سفر استانی دولت
سید موسی خادمی شامگاه پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر هیأت دولت در روز یک‌شنبه 24 مردادماه به استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم استقبال خوبی از دولت و رئیس‌جمهور در این روز خواهند داشت.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم در این روز با حضور خود وفاداری به نظام و انقلاب را یک بار دیگر نشان خواهند داد، مردمی که در همه صحنه‌ها و عرصه‌ها پشتیبان انقلاب بوده‌اند.
مسؤول ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مردم در این سفر از دو طریق می‌توانند نامه‌های خود و درخواست‌ها را به هیأت دولت و رئیس‌جمهور برسانند.
وی گفت: مردم از طریق سامانه سامد که اکنون در استان فعال است و همچنین از طریق جمع‌آوری نامه‌ها می‌توانند خواسته‌های خود را تقدیم دولت کنند.
خادمی به محل جمع‌‌آوری نامه‌های مردمی در این سفر اشاره کرد و گفت: به غیر از محل استادیوم تختی در هیچ جای دیگر مردم نامه‌های خود را تحویل ندهند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: نامه‌ها را تنها در محل استادیوم تختی و آن هم به مسؤولانی که از پیش برای این کار در نظر گرفته شده‌اند تحویل داده و به هیچ وجه نامه‌ها را به افراد غیر مسؤول تحویل ندهند.

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*