اخبار عمومی
اعلام وصول 2
42694
تاریخ انتشار: 1395/05/23 15:55
البته بنده وظیفه خود می دانم به عنوان کسی که 20 سال در مجلس شورای اسلامی حضور داشته ام و در این استان نظرات و دیدگاه هایی داشته و حضوری چشم گیرداشته ام گلایه خود و مردم استانم را اعلام نمایم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان، سید محمد موحد در مصاحبه با خبرنگاران در آستانه سفر هیئت محترم دولت به استان کهکیلویه و بویراحمد اظهار داشتند:احساس می کنم که وظیفه است مردم با تمام توان و قدرت حضور پیدا کنند و از رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران استقبال کنند چرا که  این حضور در عرصه به مثابه حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
این جاست که یکی دیگر از جنبه های حمایت از نظام و از جمهوری اسلامی به نمایش گذاشته می شود.
ما مشوق مردم خواهیم بود  در این زمینه ی خاص و از مردم عزیز و شریف استان برادرانه تقاضا داریم که کمافی السابق سنگ تمام بگذارند.
این تقاضای اول و خواهش ما از مردم نجیب وشریف استان بود.
اما راجع به حضور آقای رئیس جمهور در استان و اینکه این سفر و این حضور چه دستاورد و پیامدهایی برای مردم داشته باشد برخواهد گشت به عملکرد آقای رئیس جمهور،شخص ایشان و هیئات محترم دولت و جا دارد من گلایه ای را عرض کنم به آقای روحانی از زبان برخی از مردم که چطور ما باید آخرین مقصد سفر استانی رئیس جمهور محترم باشیم؟
آنچه مسلم است و آمار مشخص کرده و روشن و واضح است این استان از نظر حضور در جبهه و جنگ،حضور در دفاع از آرمان های انقلاب و ارزش ها بطور قطع و یقین جزء اولین هاست.آقای رئیس جمهور خودشان در ستاد جنگ و شورای عالی دفاع در دوران جبهه و جنگ حضور داشتند و استحضار دارند استان کهگیلویه و بویراحمد اولین استانی است که از لحاظ آماری بیشترین و بالاترین حضور را در آن عرصه ی خطیر داشته اند.
استانی که در همه عرصه های ملی و حساس در کشور به تناسب جمعیت در رتبه اول قرار داشته و دارد نباید از نظر محرومیت رتبه اول را هم داشته باشد . کهگیلویه و بویراحمد از نظر حضور در دفاع از ارزش ها در صدر است و از نظر توسعه در قعر جدول و این مهم نه با عدالت،نه با انصاف و نه هیچ دیدگاهی سنخیت داشته و قابل قبول نیست.شعار آقای رئیس جمهور تدبیر است و امید و این مهم با شعار ایشان نیز دارای سنخیت نیست.
بنده وظیفه خود می دانم به عنوان کسی که 20 سال در مجلس شورای اسلامی حضور داشته ام و در این استان نظرات و دیدگاه هایی داشته و حضوری چشم گیرداشته ام گلایه خود و مردم استانم را اعلام نمایم.
اما به هرحال باید دید این سفری که آقای رئیس جمهور به استان خواهند داشت و با حضور چشم گیر و استقبال کم نظیر مردم نیز مواجه خواهند شد چه دستاوردی برای محرومیت زدایی و مخصوصا برای حل مشکل اشتغال در پی دارد.ما قبول داریم و این مشکلات در سراسر کشور وجود دارد اما خواهان این هستیم که سهم ما از بیکاری،اشتغال،توسعه و عمران و آبادی و الباقی مسائل مثل جاهای دیگر باشد.
و البته این مردمی که با شور و شوق حضور چشم گیر پیدا خواهند کرد این توقع را هم از آقای رئیس جمهور خواهند داشت.
امیدواریم که آقای رئیس جمهور بتوانند به این مردم شریف،نجیب و خدوم و مردمی که هرجا حضور هست در صدر جدول هستند و بالاخص برای جوانان تحصیل کرده و افرادی که در تمامی عرصه ها شایستگی و لیاقت از خود نشان داده اند و مخصوصا در میدان و عرصه ی علم و دانش و رشته های مختلف،مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد و در ابعاد مختلف همچان در بیغوله های مناطق سوزان دنبال کار هستند،نمرات و رتبه های اول را کسب کرده و بعد بخاطر یک کلمه غیربومی مایوسانه به منطقه برگردند،دستاوردی شایسته و در خور شان همراه داشته باشند.
امیدواریم آقای رئیس جمهور بتوانند در این زمینه حداقل یک پاسخ مقنی به مردم شریف استان بدهند و یک گره از گره های بسیار سخت این مردم را باز کنند که ان شاالله بیش از این شاهد این مصیبت و وضعیت تاسف بار نباشیم.
و اما سوالی که اینجا مطرح است و لازم است توجه ویژه به آن شود این است که بودجه ها را بر اساس قدرت چانه زنی می خواهندتوزیع کنند یا براساس مشکلات و معضلات؟
امیدوارم آقای رئیس جمهور به این نکته مهم در توزیع اعتبارات،پروژه ها و هر امکاناتی که به هرشکل ممکن رهاورد این سفر خواهد بود توجه ویژه داشته باشند و توازن منطقه ای و عدالت را مدنظر قرار دهند . ان شاالله مردم از این استقبال پشیمان و آزرده خاطر نشوند.

برچسب ها:
موحد ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*