اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4270
تاریخ انتشار: 1394/01/21 22:07
هفته بیست و پنجم لیگ برتر:
در بازی با راه آهن، نفت موقعیت‌های بسیاری را روی دروازه حریف خلق کرد اما ضربات نفتی‌ها با بدشانسی مهاجمین و در مواقعی با درخشش دروازه‌بان راه آهن راهی به چهارچوب نداشت.

به گزارش عصرجهان، هفته بیست‌وپنجم لیگ بر‌تر فوتبال از ساعت۳۰ :۱۷  امروز (جمعه) با بازی‌ نفت مسجدسلیمان و راه‌آهن در ورزشگاه خالی از تماشاگر شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان آغاز شد که این دیدار در با نتیجه یک بر یک پایان یافت. در این بازی نفت موقعیت‌های بسیاری را روی دروازه حریف خلق کرد اما ضربات نفتی‌ها با بدشانسی مهاجمین و در مواقعی با درخشش دروازه‌بان راه آهن راهی به چهارچوب نداشت.

نفت در این دیدار با ترکیب گئورگی گئورگیف، سیدجلال عبدی، حمید بوحمدان، محمود تیغ نورد، سعید سالارزاده، میلاد جعفری (۶۶ فرزاد محمدی)، حسین مالکی (میلاد زنیدپور)، کیوان امرایی، حمزه حدادی، روسلان ملزدینف و الکساندر پاشنکو (۵۷- رضا درویشی)

مهرداد محمدی در دقیقه ۵۰ برای راه‌آهن و حمید بوحمدان در دقیقه ۷۲ از روی نقطه پنالتی برای نفت مسجد سلیمان گل زدند.

سعید سالارزاده بازیکن نفت مسجدسلیمان در دقیقه ۵+۹۰ از بازی اخراج شد.

راه‌آهن پیش از این بازی با ۲۰ امتیاز در رده شانزدهم و نفت مسجدسلیمان با ۲۰ و تفاضل گل بهتر در رده پانزدهم جدول قرار داشتند که با این نتیجه تغییری در جایگاه آن‌ها در جدول صورت نگرفت.

نفت مسجدسلیمان به علت اتفاقاتی که در دیدار این تیم مقابل پرسپولیس رقم خورد، از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جریمه و محکوم به برگزاری بازی‌های خانگی خود در ورزشگاه خالی از تماشاگر شده است.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*