اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4274
تاریخ انتشار: 1394/01/21 17:35
سردار آزمون دومين گل سرنوشت ساز خود را در سومين حضورز نصف و نيمه در ترکيب روستوف به ثمر رساند تا اين تيم به رده دوازدهم جدول صعود و از منطقه خطر خارج شود.

عصرجهان:آزمون در گفتگو با "ورزش سه" از این گل و موفقیت روستوف صحبت می کند.

-دومین گل در سومین بازی. اول احساست را بگو.
برای گل زدن در این بازی انگیزه فراوانی داشتم. وقتی می خواستم به زمین بروم با خودم گفتم سردار، باید بروی ، گل بزنی و جواب زحمات مادرت را بدهی. هدفم این بود که با یک گل و تقدیم آن به مادرم به او بگویم که قدردان زحماتت هستم و می دانم که چقدر برای موفقیت من رنج کشیده ای. خدا را شکر 10 دقیقه بعد از حضورم در زمین روی پاس زیبای کانگا، از منطقه آفساید فرار کردم و پس از استپ توپ دروازه حریف را گشودم.

-پس این گل را به مادرت تقدیم می کنی؟
صد در صد و از همین جا روز مادر را به تمام مادران ایرانی تبریک می گویم و امیدوارم که همیشه سایه آنها بالای سر فرزندان شان باشد. در روز مبارکی گل زدم و به همین خاطر خدا را شکر می کنم.


-روستوف هم با درخشش تو از منطقه خطر خارج شد. برای خودتان تیمی شده ایدها..
خب از وقتی قربان بری اف سرمربی روستوف شده این تیم امتیازهای ارزشمندی را بدست آورده است. این برد سومین برد ما در 4 بازی اخیر بود. فقط به روبین کازان باخته ایم که من در آن بازی حضور نداشتم. خوشبختانه روستوف کمی از منطقه خطر خارج شده و همین باعث شده تا نفس راحتی بکشیم. الان در رتبه دوازدهم هستیم و باید فاصله مان را با تیمهای پایینتر از خودمان بیشتر کنیم تا از بقا در لیگ مطمئن شویم.

-فکر می کنم در سه بازی، حدود 60 دقیقه بازی کرده ای و دو گل به ثمر رسانده ای. این عملکرد درخشان دلیلش چیست؟
مربی به من اعتقاد دارد و این اتفاق مثبتی است که روی بازی ام تاثیر می گذارد. قربان بردی اف از نوع بازی ام شناخت کاملی دارد. او می داند چه مواقعی می توانم مثمر ثمر باشم و این به من کمک می کند تا با انگیزه وارد زمین شوم. مثلا در این بازی ژیوبا از ابتدا بازی کرد و من از دقیقه 70. او مهاجم دونده و جنگنده ای است. با قد 194 سانتیمتر و سابقه بازی برای تیم ملی روسیه، تا زمانی که در بازی هست مدافعان حریف را آزار می دهد. در این بازی هم چنین اتفاقی رخ داد. ژیوبا مدافعان را خسته کرد و من هم به زمین رفتم و تیر خلاص را شلیک کردم.

-قبل از ورود به زمین ، بردی اف به تو چه گفت؟
تاکید کرد که از تله آفساید فرار کنم تا از پاس های کانگا استفاده کنم. کانگا بازیکن گابنی تیممان است که در خط میانی بازی می کند.پاس هایش فوق العاده است. در این بازی هم از پاس او استفاده و دروازه حریف را باز کردم. امیدوارم در بازی های بعد هم بتوانم برای روستوف گل بزنم تا دیگر خطر سقوط را احساس نکنیم.


- پیش بینی ات چیست؟ در لیگ می مانید ؟
صد در صد. من روز اول هم به شما گفتم که در لیگ می مانیم. آن روزها 14 امتیاز داشتیم و در رده شانزدهم جدول بودیم. روزهای سختی بود و کمتر کسی تصور می کرد که از قعر جدول جدا شویم و چند پله بالا بیاییم. این اتفاق اما با حضور بردی اف و بعد از نقل و انتقالات نیم فصل رخ داد. همانطور که گفته بودم در لیگ می مانیم و فصل را با موفقیت به پایان می رسانیم.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*