اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4285
تاریخ انتشار: 1394/01/22 15:22
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست‌خبری که پیش از ظهر امروز در دفتر این مجمع برگزار شد،به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد

عصرجهان: محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست‌خبری که پیش از ظهر امروز در دفتر این مجمع برگزار شد، در باره موضوعات گونا گونی به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.

هفته گذشته خبر های ضد و نقیضی در خصوص بازگشت محسن رضائی به سپاه روی خروجی سایت ها نمایان شد، در همین خصوص دکتر رضائی به سئوالات پاسخ دادند
 وی در پاسخ به این پرسش که آیا پیوستن شما به سپاه پاسداران صحت دارد، گفت: من خودم را سرباز انقلاب و رهبری می‌دانم و ایشان هر تصمیمی بگیرند به آن عمل می‌کنم

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: اولویت اول ۲۰ سال گذشته اقتصاد بود و من و دوستانم تلاش کردیم که تا می‌توانیم به تدوین سیاست‌های کلان اقتصادی کشور کمک کنیم. لذا هم اکنون مجموعه‌ای در مجمع تشخیص با نظر مقام معظم رهبری فراهم شده است که برخی می‌گویند ما تا ۵۰ سال آینده سیاست‌ کلان اقتصادی داریم و باید به دنبال اجرا کردن آن برویم.

رضایی ادامه داد: اقتدار و امنیت ملی و اقتصاد دو اولویت مهم ۱۰ سال آینده کشور ایران خواهد بود اما امنیت و اقتدار ما دارای اهمیت است. به طور مثال، مشاهده کنید که ما در هفته گذشته در سیستان و بلوچستان شش شهید دادیم و اهانت به زوار ایرانی توسط عربستان غیرت هر ایرانی را به جوش آورد. بنابراین امروز امنیت ملی ایران در منطقه تعریف می‌شود و اگر ژئوپلوتیک منطقه و جغرافیای منطقه به هم بخورد این حوادث وارد ایران نیز می‌شود. لذا من معتقدم اقتدار و اقتصاد باید پا به پای هم در سالهای آینده ادامه داشته باشد.

وی تأکید کرد: افرادی مانند من که زندگی خود را برای اعتلای ایران اسلامی و سربازی ملت و اقتدار ایران گذاشته است، همیشه آمادگی دارد که در هر خط مقدمی حضور پیدا کنم لذا این بستگی به نظر مقام معظم رهبری دارد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: فعلاً مقرر شده که من تجارب خود را به نسل‌های آینده سپاه منتقل کنم و هیچ چیز دیگر بیشتر از این مطرح نیست و تلاش خواهم کرد که مشورت داده و تجاربم را به نسل‌های آینده منتقل کنم.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*