اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4291
تاریخ انتشار: 1394/01/22 19:13
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
دکتر خادمی افزود: در زمینه ارزیابی فعالیت های کتابخانه های عمومی در سطح کهگیلویه و بویراحمد ، تصریح کرد: از عملکرد کتابخانه ها رضایت دارم

به گزارش عصرجهان به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد، «موسی خادمی»، با تبریک روز زن و ولادت خجسته بانوی دو عالم حضرت زهرا (س) به همه بانوان، تعاملات بیرون سازمانی مدیران، ارتباط با خیرین و جذب بودجه از مرکز را بخشی از وظایف مدیران هر دستگاه اعلام داشت و تاکید کرد کتابخانه‌های عمومی استان در این زمینه خوب عمل کرده است.

استاندار در این نشست یکی از مهم‌ترین وظایف مدیران علاوه بر مدیریت درون مجموعه‌ای را مدیریت برون سازمانی عنوان و اظهارداشت: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان در این زمینه تاکنون موفق نشان داده و کتابخانه‌ها در سال ۹۳ فعالیت‌های چشمگیری داشته‌اند.

خادمی با اشاره به اقدامات خداپسندانه بنیاد علمی آموزشی قلم چی در کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد و تقدیر از این بنیاد علمی - آموزشی، گفت: جذب اعتبار ۲ میلیارد ریالی برای تجهیز شش کتابخانه روستایی شهرستان بویراحمد و گچساران و تصویب اعتبار پنج میلیارد ریالی برای پروژه کتابخانه دهدشت از سوی بنیاد قلم چی، بسیار رضایت بخش است و نشان می‌دهد اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان در این ارتباط نیز موفق عمل نموده‌اند.

وی در ادامه در زمینه ارزیابی فعالیت‌های کتابخانه‌های عمومی در سطح کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: از عملکرد کتابخانه‌ها رضایت دارم و با عنایت به شعار سال از سوی مقام معظم رهبری «ملت و دولت، همدلی و همزبانی» امید است این روند با همکاری مجموعه کتابداران ادامه داشته باشد.

در این نشست، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد هم ضمن تبریک میلاد بانوی دوعالم و تشکر از همکاری بسیار خوب استاندار و مجموعه معاونین در استانداری گفت: دکتر خادمی همراه با تیم معاونین با نگاه فرهنگی خود به بحث کتاب و کتابخوانی باعث دلگرمی کتابداران در استان شدند و همکاری ایشان با کتابخانه‌ها انگیزه دوچندانی را برای سایر مسئولین در استان در پی داشته است.
 
 زینب قربانی با بیان اینکه همکاری و هدایت مسئولان ارشد کهگیلویه و بویراحمد در کتابخانه‌های عمومی بی‌سابقه بوده است، این امر را توفیق خداوندی دانست و ابراز امیدواری کرد که این همکاری و همیاری‌ها در سال جدید همچنان تدوام پیدا کند.
 
وی با اشاره به سخنان دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در اولین نشست صمیمی با کتابداران این استان، خاطرنشان کرد: استاندار، فرمانداران، شهرداران و سایر مسئولین با کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد در یکساله گذشته همکاری خوبی داشتند.
 
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه کتابخانه‌های عمومی استان در دوران طلایی خود به سر می‌برند، یادآورشد: شاهد این ادعا همکاری بسیار خوب استاندار متعهد، دلسوز و با پشتکار استان و معاونین، نماینده محترم ولی فقیه در مجلس خبرگان رهبری و ائمه جمعه در سراسر استان، هر سه نماینده مردم شریف استان در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران، بخشداران و اعضای انجمن‌ها، شهرداران و سایر مسئولین در استان و از سوی دیگر مدیریت خردمندانه جناب آقای علیرضا مختار‌پور دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و و همکاری خوب مجموعه معاونین و مشاوران و مدیران کل و کار‌شناسان با استان است.
 
قربانی گفت: تغییرات بسیار خوبی که در نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور بوجود آمده است باعث رضایتمندی بالایی در بین کتابداران به خصوص در استان شده که در جهت تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری امیدواریم با افزایش تعامل و ارتباط موثر بین کتابداران در راستای ارتقای خدمات رسانی به اعضاء بتوانیم بخشی از وظایف خود را به نحو احسن انجام دهیم.
وی افزود: بیش از ۱۷۰ جلسه در سال ۹۳ با مسئولان در جهت برقراری تعامل و ارتباط میان کتابخانه‌های عمومی و سایر نهاد‌ها برگزار شده که امیدواریم این تعاملات بتواند نقشی مهم در ارتقای فعالیت‌ها و خدمات فرهنگی در سطح جامعه داشته باشد.

قربانی با ارائه عملکرد کتابخانه‌های عمومی در سال ۹۳، اظهارداشت: آمار‌ها نشان می‌دهد عملکرد کتابخانه‌های عمومی رشد بسیار چشمگیری نسبت به سالهای گذشته داشته است و این علاقه مردم و مسئولین به کتاب و کتابخوانی را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به رشد یکصد درصدی در بحث جذب اعتبارات نقدی و غیرنقدی از سوی خیرین، تصریح کرد: با برنامه‌های که برای سال جدید در پیش رو داریم امیدوارم خیرین بیشتری جذب کتابخانه‌های عمومی شوند.



کانال تلگرام عصر جهان


تست
|
Iran
|
1394/01/23 19:15
  +0

  -0
پاسخ
test@gmail.com
تست
|
Iran
|
1394/01/23 19:15
  +0

  -0
پاسخ
test

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*