اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4292
تاریخ انتشار: 1394/01/22 19:24
وزیر دادگستری:
شایان ذکر است زادگاه دکتر مژدهی پور رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور بخش چاروسا -شهرستان کهگیلویه از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد است و احتمالا ایشان از حوزه کهگیلویه،بهمئی، چرام و لنده کاندیدا می شوند

به گزارش عصرجهان مصطفی پور محمدی مصاحبه مفصلی با مهر انجام دادند.یکی از موضوعات مطرح شده در این مصاحبه موضوع ادامه کار رئیس سازمان تعزیرات حکومتی بود. که پور محمدی بیان داشتند:مدیریت سازمان تعزیرات(مژدهی پور) هم سالیانی است که در این جایگاه حضور دارد. فعالیت‌های زیاد و موفقی هم داشته اما خود ایشان هم اعلام کرده‌اند که تمایل به حضور در صحنه انتخاباتی دارند؛ طبعأ دیگر باید روز‌ها و ماههای آخر حضور در این نهاد را کنار بگذرانند.

در یک مصاحبه قول دادید اگر اعتبار تأمین شود خودروهایی متحدالشکل برای تعزیرات خریداری می‌شود و سر قول خود ماندید و خودروهای ویژه برای تعزیرات رونمایی شد این اتفاق برای سازمان تعزیرات بسیار خوب است که باید تشکر کرد. اما مثل اینکه رآس هرم تعزیرات قرار است با تغییر و تحولاتی مواجه شود. کاندیداهایی برای ریاست تعزیرات مدنظر شما هست و کی این تحولات اتفاق می‌افتد؟

 سازمان تعزیرات سازمان حساسی است زیرا داوری و قضاوت می‌کند بخصوص در محیط کسب و کار، در محیط فعالان اقتصادی و بازار. من هم سعی کردم توجه زیادی هم به تقویت این سازمان و ارتقای جایگاه آن و هم به تقویت سیستم آن داشته باشم. خوشبختانه گام‌های خوبی هم در این راستا برداشته‌ایم. مدیریت سازمان تعزیرات هم سالیانی است که در اینجایگاه حضور دارد. فعالیت‌های زیاد و موفقی هم داشته اما خود ایشان هم اعلام کرده‌اند که تمایل به حضور در صحنه انتخاباتی دارند؛ طبعأ دیگر باید روز‌ها و ماههای آخر حضور در این نهاد را کنار بگذرانند.

آیا فقط همین یک مدیر است که تمایلات کاندیداتوری دارد؟

نمی‌دانم. حدس‌هایی می‌زنم اما فقط ایشان را مطمئن هستم.

شایان ذکر است زادگاه دکتر مژدهی پور رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور  بخش چاروسا -شهرستان کهگیلویه از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد است و احتمالا ایشان از حوزه کهگیلویه،بهمئی، چرام و لنده کاندیدا می شوند



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*