اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4311
تاریخ انتشار: 1394/01/23 17:59
درحال حاضر برخی فرمانداران و مسئولان اجرایی استان باقیمانده از دوران دولت سابق هستند که از جمله می توان به فرمانداری شوشتر، مدیر کل میراث فرهنگی استان، مدیریت منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی تعدادی از بخشداران و همچنین بلاتصدی ماندن فرمانداری ایذه اشاره کرد.

به گزارش عصرجهان به نقل از فارس، اسفندماه سال ۹۳ که استاندار خوزستان از تغییر برخی فرمانداران، بخشداران و مدیران تا اوایل اردیبهشت ماه ۹۴ خبر داد.

انتشار این خبر در روزهای پایانی سالی موجی از سئوالات و گمانه‌زنی‌ها را در بین مسئولان و افکار عمومی به راه انداخت که چه کسانی قرار است در میانه راه از قطار تدبیر و امید پیاده شوند.

درحال حاضر برخی فرمانداران و مسئولان اجرایی استان باقیمانده از دوران دولت سابق هستند که از جمله می‌توان به فرمانداری شوش‌تر، مدیر کل میراث فرهنگی استان، مدیریت منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی تعدادی از بخشداران و همچنین بلاتصدی ماندن فرمانداری ایذه اشاره کرد.

در این حال حضور برخی فرمانداران دولت قبل که از شهرهایی به شهری دیگر منتقل شدند و بعضا هنوز به رئیس‌جمهور سابق نیز وفادار هستند به طوری که در سفر اخیر احمدی‌نژاد نیز با وجود اطلاع از احتمال بازتاب‌ها، به استقبال وی رفتند سئوالاتی را در خصوص تغییر احتمالی اینگونه افراد در اذهان کار‌شناسان و ناظران سیاسی استان ایجاد کرده است.

برخی خبر‌ها حکایت از آن دارد تصمیم در خصوص تغییر مدیران نهایی شده و بزودی لیست تغییرات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به‌هرحال امسال به دلیل برگزاری دو انتخابات مهم دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از حساسیت خاصی برخوردار است که لازم است هرچه زود‌تر ترکیب مدیریتی در استان خوزستان نهایی شود.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*