اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4314
تاریخ انتشار: 1394/01/23 18:39
رییس روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: میزان غلظت گرد و غبار در هوای اهواز پنج برابر حد مجاز افزایش یافت.شهرستان بهبهان در ظهر یکشنبه بیشترین میزان غلظت گرد و غبار را با ۴۸۶ میکروگرم بر متر مکعب در خوزستان دارد.

عصرجهان:شهریار عسکری یکشنبه در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: میزان ریز گرد‌ها در ظهر روز یکشنبه در شهرستان‌های اهواز ۳۹۰، اندیمشک ۲۴۳، دزفول ۲۵۶، گتوند ۲۴۹، شوش ۲۱۰، امیدیه ۴۵۹، شادگان ۲۵۶، ماهشهر ۴۳۲ و شهر سوسنگرد ۲۲۰ میکرو گرم بر مترمکعب اعلام شد.

وی افزود: میزان غلظت گرد و غبار در هوای اهواز به ۷۲۲ میکروگرم بر مترمکعب ینی پنج برابر حد مجاز افزایش یافت.وی منشاء گرد و غباری که از روز جمعه در خوزستان وجود دارد داخلی، و ناشی از وزش باد است.

کوروش بهادری افزود: در ظهر یکشنبه، وزش باد در آسمان خوزستان گزارش نشده و به دلیل بالا بودن گرد و غبار نسبت به سطح زمین، همچنان گرد و خاک در هوا وجود دارد و تا زمانی که گرد و غبار فروکش نکند ریزگرد‌ها در هوای خوزستان مشاهده می‌شود.

وی گفت: پیش بینی شده که تا بعد ازظهر یکشنبه گرد و غبار در آسمان خوزستان فروکش کند.

وی میزان بارش باران در ارتفاعات خوزستان در شب گذشته را بالغ بر پنج میلیم‌تر اعلام کرد و پیش بینی کرد که بارش باران تا پایان امشب در این نقاط ادامه داشته باشد.

حد مجاز میزان ریزگرد‌ها در هوا ۱۵۰ میکروگرم بر مترمکعب است.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*