اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4318
تاریخ انتشار: 1394/01/23 19:47
هفته بیست‌وپنجم لیگ بر‌تر فوتبال:
نفت تهران و فولاد خوزستان از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه امروز به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش عصرجهان، دیدارهای هفته بیست‌وپنجم لیگ بر‌تر با برگزاری دیدار نفت تهران- فولاد خوزستان از ساعت ۱۷: ۳۰ روز یکشنبه آغاز شد. ونتیجه این دیدار به شرح زیر است:

نفت تهران صفر - فولاد خوزستان یک

گل: آلویز نانگ (۶۷)

نیمه نخست این دیدار بدون اینکه موقعیت گل مهمی روی دروازه‌های دو تیم خلق شود با تساوی بدون گل پایان یافت.
دو تیم در حالی پای به نیمه دوم بازی گذاشتند که بر خلاف نیمه نخست، موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتند و در ‌‌نهایت این فولاد خوزستان بود که در دقیقه ۶۷ موفق شد از سوی آلویز نانگ به گل برتری دست یابد.
با این نتیجه، نفت تهران ۴۸ امتیازی و به برکت شکست تراکتور مقابل سپاهان، در صدر جدول باقی ماند. فولاد خوزستان نیز با این نتیجه ۴۴ امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان در رتبه چهارم قرار گرفت.
حواشی دیدار:
* پس از اینکه گل فولاد خوزستان به ثمر رسید، بازیکنان این تیم که پشت دروازه مشغول گرم کردن بدن‌هایشان بودند وارد زمین شدند که یدالله سلیمانی ناظر این مسابقه به سرپرست فولاد خوزستان تذکر داد.

* سلیمانی که در بین نیمه برای استراحت و صرف میوه به جایگاه مخصوص خود رفته بود، با تأخیر ۷ دقیقه‌ای در نیمه دوم وارد جایگاه خود شد.

* پس از اینکه فولاد خوزستان به گل رسید، هواداران این تیم ترقه‌ای را زیر پای خود منفجر کردند که این مسئله بسیار عجیب بود.

* در دقیقه ۷۶ در یکی از صحنه‌ها علیرضا منصوریان نسبت به عملکرد داور اعتراض داشت و به شدت به ناظر بازی اعتراض کرد.

* در نیمه دوم، یکی از شیشه‌های جایگاه ویژه ورزشگاه تختی شکست که این مسئله باعث وحشت چند تن از هواداران شد و آن‌ها متعجبانه این مسئله را نگاه می‌کردند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*